Loteria przebiega pod hasłem „Loteria pełna złotych”. Sprzedaż produktów promocyjnych rozpoczęła się 1 października i potrwa do 13 grudnia 2020 r. Natomiast okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpocznie się 12 października i potrwa do 13 grudnia 2020 roku.
Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo w okresie sprzedaży promocyjnej, dowolne płatki śniadaniowe lub baton zbożowy marki Nestlé. W loterii biorą udział wymienione w regulaminie produkty marki Nestlé, niezależnie od tego, czy na zewnętrznej stronie opakowania posiadają informację o loterii, czy też nie.
Zobacz również
Po dokonaniu zakupu, kupujący zgłasza dane z paragonu potwierdzającego zakup na stronie www.nestle-cereals.com/golden-cereal. Loteria ma charakter instant-win, czyli uczestnik od razu po oddaniu zgłoszenia dowiaduje się, czy wygrał nagrodę. W loterii do wygrania są nagrody dzienne 100 zł (1500 x100 zł) lub 500 zł (100 x 500 zł). Dodatkowo wszystkie zgłoszenia biorą udział w losowaniu nagrody głównej – 10 000 zł (5×10 000 zł).
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za adaptację globalnej komunikacji na rynek polski, a także za organizację i obsługę loterii.
Loterię wspiera kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne są w social mediach (prowadzone przez markę Nestlé), telewizji, internecie oraz za pomocą materiałów POS. Za adaptację tagu telewizyjnego odpowiedzialna jest agencja McCANN Worldgroup z siedzibą w Warszawie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing