Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

UNIQUE ONE przygotowała loterię promocyjną dla płatków śniadaniowych Nestlé

UNIQUE ONE odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki NESTLÉ (Producent Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o z siedzibą w Toruniu). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.
O autorze
1 min czytania 2021-01-13

Loteria przebiega pod hasłem „Loteria Scrabble”. Sprzedaż produktów promocyjnych rozpoczęła się 1 stycznia i potrwa do 21 marca 2021 r. Natomiast okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpoczął się 11 stycznia i potrwa do 21 marca 2021 roku.

Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo, w okresie sprzedaży promocyjnej, co najmniej jedno opakowanie dowolnych płatków śniadaniowych marki Nestlé. W loterii biorą udział wszystkie wymienione w regulaminie produkty marki Nestlé, niezależnie od tego, czy na zewnętrznej stronie opakowania posiadają informację o loterii, czy też nie. Po dokonaniu zakupu, kupujący zgłasza dane z paragonu potwierdzającego zakup na stronie www.nestle-cerelas.com/scrabble Loteria ma charakter instant-win, czyli uczestnik od razu po oddaniu zgłoszenia dowiaduje się, czy wygrał nagrodę. W loterii do wygrania są gry planszowe Scrabble w polskiej wersji językowej (w każdej pełnej godzinie można wygrać jedną grę).

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za przygotowanie materiałów POS, opakowań i grafiki na stronę www dla wybranych krajów europejskich, które organizują loterie na licencji Scrabble , a także za organizację i obsługę loterii na rynku polskim.

Loterię wspiera kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne będą w social mediach (prowadzone przez markę Nestlé), telewizji, internecie oraz za pomocą materiałów POS. Za przygotowanie tagu telewizyjnego odpowiedzialna jest agencja McCANN Worldgroup z siedzibą w Warszawie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj