Już pierwsze dni działania sklepu pokazały, że studenci, pracownicy, absolwenci i sympatycy UW czekali na takie rozwiązanie – przyjęli uruchomienie sklepu z dużym entuzjazmem, także zakupowym. W ciągu dwóch pierwszych tygodni kupiono ponad 440 produktów, a liczba zamówień ciągle rośnie. Pomysłodawcy projektu liczą na to, że z oferty sklepu skorzystają zarówno kupujący uniwersyteckie produkty na własne potrzeby, jak i wszyscy poszukujący niebanalnych pomysłów na prezenty dla bliskich.
Sklep dostępny jest pod adresem z poziomu strony internetowej uczelni oraz oficjalnego profilu UW na Facebooku. W ofercie są pamiątki uniwersyteckie obrandowane logo uczelni, m.in. odzież, kalendarze, pióra, kubki, plecaki, parasole, publikacje o Uniwersytecie, a także gadżety na zbliżający się jubileusz 200-lecia UW.
Zobacz również
To kolejny projekt hyperCREW dla Uniwersytetu Warszawskiego. W 2014 r. agencja pracowała nad identyfikacją wizualną Digital Economy Lab – interdyscyplinarnej jednostki badawczej Uniwersytetu Warszawskiego, powstałej we współpracy z firmą Google. DELab ma z założenia łączyć badania naukowe z aplikacjami ich wyników w praktyce administracji publicznej, przedsiębiorstw, a także organizacji pozarządowych. Agencja hyperCREW była odpowiedzialna m.in. za stworzenie całościowej identyfikacji wizualnej i „księgi marki” dla DELab, przygotowała także elementy wizualizacji w siedzibie tej jednostki badawczej.
HyperCREW to agencja strategiczno-kreatywna specjalizująca się w obszarze nowych mediów. Od ponad 8 lat realizuje projekty digital dla czołowych marek polskich i światowych. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Bosch, Coty, Da Grasso, Grupa Żywiec, Lee, Pizza Hut, Siemens, Wrangler, XL Energy Drink, Zelmer.
HyperCREW wraz z agencją Great Open House tworzą grupę komunikacyjną wyspecjalizowaną w obsłudze projektów łączących obszary online i offline. Great Open House to agencja marketingu zintegrowanego 360°, specjalizująca się w marketingu bezpośrednim i pełnej obsłudze BTL.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing