Czy są tu miłośnicy czekolady? Bez wątpienia! Jeśli na co dzień boicie się, że wasz ulubiony słodycz niespodziewanie zniknie z szafki, amerykańska firma Hershey’s ma coś dla was. To „Unstealable Chocolate”, czyli opakowanie czekolady wyposażone w czujnik Bluetooth, dzięki któremu możesz mieć smakołyk cały czas pod kontrolą.
Jak działa „Unstealable Chocolate”?
To proste:
- w tradycyjnym pudełku czekolady z linii Special Dark znajduje się również niewielki nadajnik Bluetooth,
- fani słodkości instalują w swoich telefonach aplikację,
- kiedy ich czekolada gwałtownie zmieni położenie albo zostanie zabrana z miejsca, w którym ją pozostawili, zainteresowany natychmiast otrzyma stosowne powiadomienie.
A treść komunikatów? Na przykład taka: „Twoja tabliczka czekolady jest w niebezpieczeństwie: wygląda na to, że nie jesteś jedynym miłośnikiem słodkości w pobliżu”.
Co ważne, czujniki zamontowane w etykietach dołączonych do opakowań czekolady wykorzystują technologię Bluetooth Low Energy, dzięki czemu pozostają aktywne naprawdę długo.
Kampania „Unstealable Chocolate” od Hershey’s powstała we współpracy z ADT Security Solutions i agencji Publicis Brasil z Ameryki Południowej.
– Idea stojąca za kampanią polega na przekształceniu doświadczenia konsumenta w lekki i zabawny sposób, pokazując, jak bardzo marka ceni tę społeczność, która jest nie tylko pełna pasji, ale teraz także chroniona – stwierdził Luís Figueiredo, dyrektor kreatywny Publicis Brasil.
Zdjęcie główne: The Stable