„Unstealable Chocolate” i czekoladowy alarm od Hershey’s: Nie ruszaj mojej tabliczki!

„Unstealable Chocolate” i czekoladowy alarm od Hershey’s: Nie ruszaj mojej tabliczki!
Marka Hershey’s stworzyła innowacyjny „system bezpieczeństwa” dla czekolady – specjalną osłonkę z czujnikiem ruchu, która chroni słodycze przed podjadaczami. Kampania „Unstealable Chocolate” z humorem zwraca uwagę na to, jak bardzo cenimy swoje ulubione przekąski.
O autorze
1 min czytania 2025-04-23

Czy są tu miłośnicy czekolady? Bez wątpienia! Jeśli na co dzień boicie się, że wasz ulubiony słodycz niespodziewanie zniknie z szafki, amerykańska firma Hershey’s ma coś dla was. To „Unstealable Chocolate”, czyli opakowanie czekolady wyposażone w czujnik Bluetooth, dzięki któremu możesz mieć smakołyk cały czas pod kontrolą.

Jak działa „Unstealable Chocolate”?

To proste:

  • w tradycyjnym pudełku czekolady z linii Special Dark znajduje się również niewielki nadajnik Bluetooth,
  • fani słodkości instalują w swoich telefonach aplikację,
  • kiedy ich czekolada gwałtownie zmieni położenie albo zostanie zabrana z miejsca, w którym ją pozostawili, zainteresowany natychmiast otrzyma stosowne powiadomienie.

A treść komunikatów? Na przykład taka: „Twoja tabliczka czekolady jest w niebezpieczeństwie: wygląda na to, że nie jesteś jedynym miłośnikiem słodkości w pobliżu”.

Co ważne, czujniki zamontowane w etykietach dołączonych do opakowań czekolady wykorzystują technologię Bluetooth Low Energy, dzięki czemu pozostają aktywne naprawdę długo.

Kampania „Unstealable Chocolate” od Hershey’s powstała we współpracy z ADT Security Solutions i agencji Publicis Brasil z Ameryki Południowej.

– Idea stojąca za kampanią polega na przekształceniu doświadczenia konsumenta w lekki i zabawny sposób, pokazując, jak bardzo marka ceni tę społeczność, która jest nie tylko pełna pasji, ale teraz także chroniona – stwierdził Luís Figueiredo, dyrektor kreatywny Publicis Brasil.

Zdjęcie główne: The Stable

PS Polska w TOP 3 wśród największych eksporterów czekolady na świecie