Generacji Z często przypisywane są powszechne cechy, takie jak: brak przywiązania, uzależnienie od bycia online czy niecierpliwość. Tymczasem, tam, gdzie inni widzą wady, ERBACHER w kampanii „Untwist Your Skills” łamie stereotypy i zmienia je na zalety, np. zdolność do szybkiego reagowania, poczucie własnej wartości czy biegłość poruszania się w zdigitalizowanym świecie.
Marka promuje tym samym swój program stażowy.
Zobacz również




– Stereotypy potrafią być bardzo napiętnujące, podcinające skrzydła na samym początku ścieżki zawodowej. Dlatego postanowiliśmy je przełamywać oraz głośno mówić o tym, jakie mocne strony można przypisać pokoleniu Z, a warto zauważyć, że jest ich wiele! – mówi Anna Wieczorek, Członkini Zarządu ERBACHER the food family, odpowiedzialna za obszar People & Culture.
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]
– Zachęcamy młode osoby do aplikowania na nasz program stażowy, któremu towarzyszy kampania pod hasłem „Untwist Your Skills”. Liczymy, że wspólnie przełamiemy stereotypy, stworzymy młodym osobom możliwość dobrego rozpoczęcia życia zawodowego oraz że po prostu będziemy się dobrze przy tym bawić – dodaje Anna Wieczorek.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiada agencja LuckyYou.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko