Up podpisał z klientem umowę na roczną obsługę marketingową. Poza Toys”R”Us, współpraca będzie obejmować działania promocyjne dla drugiej marki właściciela, Babies”R”Us (z artykułami dla niemowląt).
– Szukaliśmy kreatywnej agencji, która z sukcesami działa zarówno w branży dziecięcej, jak i w świecie interactive. Up łączy te cechy. Ponadto agencja zachwyciła nas dowcipną prezentacją już na pierwszym spotkaniu – opowiada Magdalena Kimbar, E-Commerce Merchandise & Marketing Coordinator marki Toys”R”Us.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Mamy już wieloletnie doświadczenie w branży produktów dla dzieci i wiemy, że to przyjemna kategoria, chociaż jednocześnie wymagająca i pełna wyzwań – mówi Tomasz Graszewicz, Managing and Strategy Director agencji Up.
Agencja ma na koncie owocną współpracę z inną marką z branży dziecięcej – wcześniej stała za sukcesem Endo, producenta ubranek i akcesoriów dla dzieci (zadaniem agencji było wówczas zbudowanie mocnej pozycji nowego e-sklepu przy dużych ograniczeniach budżetowych). Za wieloletnią obsługę tej marki Up został nagrodzony srebrną statuetką Effie w kategorii Long-term marketing excellence w 2013 roku.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing