Up zaczyna zabawę z Toys”R”Us

Agencja Up rozpoczęła współpracę z Toys"R"Us, największym na świecie sprzedawcą zabawek dla dzieci. Agencja będzie odpowiedzialna za promocję sklepu internetowego, w tym za kreację key visuali, newsletterów, bannerów i innych materiałów na potrzeby komunikacji w internecie.
O autorze
1 min czytania 2016-02-22

Up podpisał z klientem umowę na roczną obsługę marketingową. Poza Toys”R”Us, współpraca będzie obejmować działania promocyjne dla drugiej marki właściciela, Babies”R”Us (z artykułami dla niemowląt).

– Szukaliśmy kreatywnej agencji, która z sukcesami działa zarówno w branży dziecięcej, jak i w świecie interactive. Up łączy te cechy. Ponadto agencja zachwyciła nas dowcipną prezentacją już na pierwszym spotkaniu – opowiada Magdalena Kimbar, E-Commerce Merchandise & Marketing Coordinator marki Toys”R”Us.

– Mamy już wieloletnie doświadczenie w branży produktów dla dzieci i wiemy, że to przyjemna kategoria, chociaż jednocześnie wymagająca i pełna wyzwań – mówi Tomasz Graszewicz, Managing and Strategy Director agencji Up.

Agencja ma na koncie owocną współpracę z inną marką z branży dziecięcej – wcześniej stała za sukcesem Endo, producenta ubranek i akcesoriów dla dzieci (zadaniem agencji było wówczas zbudowanie mocnej pozycji nowego e-sklepu przy dużych ograniczeniach budżetowych). Za wieloletnią obsługę tej marki Up został nagrodzony srebrną statuetką Effie w kategorii Long-term marketing excellence w 2013 roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing