Akcja potrwa od 4. listopada do 24. grudnia.
Zrób zdjęcie pierniczków i #UpieczDzieciomRadosc
Zobacz również
Wystarczy kupić kostkę do pieczenia Kasia w promocyjnym opakowaniu, upiec z jej wykorzystaniem świąteczne pierniczki, opublikować ich zdjęcie na Facebooku lub Instagramie z hashtagiem #UpieczDzieciomRadosc i zaprosić do udziału w akcji swoich znajomych! Dzięki zabawie związanej z udostępnianiem zdjęć marka Kasia przekaże w nadchodzące święta aż 100 000 zł Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce.
„Upiecz Dzieciom radość!” to kolejna edycja świątecznej akcji pomocy dzieciom organizowanej przez markę Kasia. Tegorocznym partnerem akcji jest Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
– Poprzez akcję „Upiecz Dzieciom radość!” chcielibyśmy zachęcić Polaków do dzielenia się świąteczną radością. W te Święta, we współpracy ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce, pomagać będziemy potrzebującym dzieciom. Dzięki pieczeniu pierniczków i chwaleniu się nimi na Instagramie marka Kasia przekaże organizacji realne wsparcie finansowe – mówi Magdalena Janeczko, Junior Brand Manager marki Kasia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji na temat akcji znaleźć można na Facebooku marki Kasia – Kasia Moje Ciasto.