Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Wygraj książkę, w której Bartek Majewski zebrał wnioski pochodzące z rozmów z ponad 3 tys. menedżerów.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Up&More członkiem IAB Polska

Z początkiem października agencja interaktywna Up&More dołączyła do grona firm członkowskich Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
O autorze
1 min czytania 2017-10-10

Dołączenie do Związku Pracodawców Branży Internetowej jest kolejnym naturalnym krokiem w dalszym rozwoju agencji. Zależy nam z jednej strony na naszym konsekwentnym wzroście, a z drugiej na rozwoju branży i edukacji – zarówno pracowników jak i klientów. Mamy więc zbieżne cele z IAB Polska. – komentuje Tomasz Starzyński, Prezes agencji interaktywnej Up&More. Na początek planujemy zaangażować się w prace dwóch grup roboczych, w których nasze kompetencje są najsilniejsze: SEM oraz Mobile. Chcemy współtworzyć wysokie standardy, dzielić się dobrymi praktykami i wiedzą, ale także uczyć się od innych. Jesteśmy przekonani, że będąc członkiem IAB mamy możliwość realnego wpływu na polski rynek reklamy internetowej – dodaje Starzyński.

Obecnie w IAB Polska zrzeszonych jest ponad 200 firm. W tym gronie znajdują się zarówno agencje interaktywne, domy mediowe, portale internetowe czy sieci reklamowe.