Umowa pomiędzy agencją Up&More a AmeriGas Polska została podpisana na rok i obejmuje szereg działań digitalowych.
„Up&More przygotowała dla nas bardzo konkretną i dopasowaną do naszych potrzeb ofertę, która zawierała estymacje poparte głęboką analityką oraz zaprezentowała nam audyt dotychczasowych działań wraz z rekomendacjami dalszego postepowania. Nasza wcześniejsza współpraca daje nam poczucie bezpieczeństwa rzetelnie wykonanej pracy i, w co głęboko wierzymy, osiągnięcia przewidywanych efektów” – komentuje Paweł Dzięgielewski, marketing manager z firmy AmeriGas.
Zobacz również
„Już sam fakt ponownego zaproszenia do przetargu był dla nas potwierdzeniem, że dobrze wykonaliśmy naszą pracę, ale i mobilizacją, by nie zawieść oczekiwań AmeriGas. I choć tym razem poprzeczka postawiona jest znacznie wyżej, dołożymy wszelkich starań, by i tym razem stanąć na wysokości zadania” – dodaje Tomasz Starzyński, prezes i partner zarządzający agencji Up&More.
AmeriGas Polska jest jedną z czołowych firm w branży LPG w Polsce. Dystrybuuje gaz w butlach dla klientów indywidualnych i przemysłowych oraz zbiorniki gazowe do celów grzewczych i produkcyjnych. Jako jedyna firma w Polsce oferuje superlekkie butle gazowe nowej generacji, które można podłączyć bez użycia narzędzi. AmeriGas Polska jest częścią UGI International – europejską częścią biznesu amerykańskiego koncernu UGI Corporation.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]