Up&More promuje carsharing

Agencja interaktywna Up&More rozpoczęła współpracę z Easyshare – nowym graczem na rynku carshearing'u. Na tle konkurencji markę tę wyróżnia ekologiczna wizja „Sharing Economy”.
O autorze
1 min czytania 2018-02-16

Easyshare to ekologiczna flota, na tę chwilę 200 samochodów hybrydowych, które na terenie Poznania można wypożyczyć na minuty, za pomocą aplikacji mobilnej.

Up&More odpowiedzialna jest za realizację kampanii, które mają na celu zwiększyć świadomość nowej marki oraz zdobyć jak największą liczbę nowych użytkowników aplikacji i usług firmy. W tym celu agencja realizuje kampanie UAC (Universal App Campaign) w Google oraz Facebook Ads z własnymi formatami pod instalację aplikacji.

Carsharing idealnie uzupełnia bikesharing (czyli współdzielenie rowerów). Płacisz tylko wtedy, gdy korzystasz: za każdy kilometr oraz minutę. Samochód jest zawsze zatankowany, czysty, ubezpieczony i na „wyciągnięcie telefonu”. Dodatkowo na terenie Poznania czeka ponad 100 miejsc zarezerwowanych wyłącznie dla floty Easyshare” – mówi Aneta Ogrodniczek, prezes zarządu Easyshare. „Teraz naszym zadaniem jest dotarcie do potencjalnych użytkowników i zachęcenie ich do skorzystania z naszych ekologicznych aut. Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Up&More ponieważ ma duże doświadczenie w promocji aplikacji mobilnych, a to właśnie instalacja aplikacji oraz późniejsze, aktywne z niej korzystanie jest jedyną barierą wejścia, by stać się naszym klientem” – dodaje.

I Etap kampanii prowadzonej przez Up&More potrwa do końca kwietnia br.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na temat usługi Easyshare znajduje się na stronie

Słuchaj podcastu NowyMarketing