Up&More startuje z nową usługą dla aplikacji mobilnych

Agencja Up&More od początku swojej działalności dąży do optymalizacji działań w obszarze marketingu online, zwłaszcza aktywnie wspiera rozwój aplikacji mobilnych. W następstwie działań oraz kompetencji analitycznych i technologicznych wprowadza na rynek zupełnie nową usługę – appmoreAnalytics.
O autorze
1 min czytania 2020-06-24

Nowy produkt dotyczy wykorzystania kompleksowej analityki w aplikacjach mobilnych, aby rozwijać aplikację na rynku. W ramach współpracy Up&More oferuje dedykowanego analityka biznesowego ze wsparciem zespołu marketingowego i technologicznego. Dzięki temu w jednej usłudze można uzyskać np. przegląd technologii rynkowych, konfigurację narzędzi, obróbkę dużej ilości danych, stałe analizy działań marketingowych, interpretację wskaźników, przebudowę planu śledzenia, ale również analizę obranej strategii czy benchmarki rynkowe. Zgodnie z ideą zespołu Up&More, priorytetem nie są wyłącznie technologie analityczne, lecz specjalistyczna interpretacja metryk i analiza danych przekładająca się na osiągnięcie celów biznesowych. Dlatego Up&More zbudował zespół posiadający komplet kompetencji z zakresu analitycznego, marketingowego i technologicznego.

– Stworzyliśmy usługę szytą na miarę naszych mobilnych czasów. Aplikacje zaczynają wieść prym w użytkowaniu, a my specjalizujemy się w ich promocji. Widząc rosnące potrzeby wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów i otwieramy kolejny rozdział działalności naszej agencji. Proponujemy skuteczny, kompleksowy plan rozwoju aplikacji mobilnych z wykorzystaniem dużej ilości danych. Wszystko to we współpracy z jednym partnerem na styku marketingu, technologii i analityki – komentuje Tomasz Starzyński, managing partner w Up&More.

Analityka aplikacji mobilnych może być wykorzystywana w różnych celach, np.

  • pozyskiwania bardziej zaangażowanych użytkowników,
  • optymalizowania działań marketingowych,
  • ulepszania działania aplikacji i zwiększania retencji,
  • rozwijania produktów w aplikacji,
  • integrowania technologii analitycznych,
  • do śledzenia przepływów pomiędzy www i aplikacją,
  • badania zachowań w aplikacjach,
  • śledzenia profilu konsumenta,
  • maksymalizacji wartości życiowej użytkownika (LTV).

Więcej informacji znajduje się na stronie. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj