Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży kreatywnej w Polsce, powraca z szóstą edycją. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

Upoluj bilet na GrafConf 2025 [KONKURS]

konkurs grafconf
GrafConf, jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży kreatywnej w Polsce, powraca z szóstą edycją. Już 6 września Centrum Kulturalno-Kongresowe Jordanki w Toruniu stanie się miejscem spotkań projektantów, ilustratorów, strategów i twórców wizualnych. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.
O autorze
1 min czytania 2025-08-22

Uwaga! W chętne ręce oddamy 2 bilety na wydarzenie. Pytanie konkursowe pojawi się w newsletterze NM już w środę 27 sierpnia br. Zapisz się, jeśli jeszcze nie subskrybujesz: nowymarketing.pl/newsletter 

Dlaczego warto

Konferencja, jak co roku, łączy praktykę z inspiracją. W programie m.in.:

  • Weronika Rafa (Google, Adobe) – o projektowaniu systemów wizualnych dla globalnych marek i tym, jak te doświadczenia wykorzystać w pracy z mniejszymi klientami.
  • Renata Krawczyk (Rena) – o skutecznej promocji twórczości w social mediach i budowaniu rozpoznawalności.
  • Julia Konopka i Bartłomiej Walczuk (Osom Studio) – o współpracy w zespołach, w których liczy się projekt, a nie ego.
  • Mirek Kliś (Studio Otwarte) – o organizacji pracy i finansach studia brandingowego.
  • Maciej Mach (Uniforma Studio) – o narzędziach no-code w pracy projektanta.
  • Bartosz Włodarczyk (Flying Bisons) – o tym, jak AI zmienia projektowanie.
  • Michał Büthner-Zawadzki (Arctic Paper) – o papierze i druku bez tajemnic.
  • Maciek Sznitowski (Brandoholik.pl) – o tym, jak nie utknąć w schematach frameworków brandingowych i strategicznych.
  • Adam Lapko – o balansie między pracą etatową a freelance’em.
  • Joanna Brzezińska – o dobrostanie psychicznym w pracy kreatywnej.

Oprócz prelekcji uczestnicy będą mogli wziąć udział w praktycznych warsztatach, indywidualnych konsultacjach, odwiedzić stoiska partnerów i wystawę.

Szczegóły znajdziesz na stronie eventu: grafconf.pl

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dla kogo

GrafConf to wydarzenie dla wszystkich kreatywnych – projektantów graficznych, ilustratorów, art directorów, strategów, studentów kierunków kreatywnych i osób prowadzących własne studia czy freelancerów. To także przestrzeń dla marketerów i osób z biznesu, które chcą lepiej zrozumieć potencjał designu w komunikacji marki.

Upoluj wejściówki

Uwaga! W chętne ręce oddamy 2 bilety na wydarzenie. Pytanie konkursowe pojawi się w newsletterze NM już w środę 27 sierpnia br. Zapisz się, jeśli jeszcze nie subskrybujesz: nowymarketing.pl/newsletter 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowy Marketing jest patronem medialnym wydarzenia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Sprawdź cykl #projektanciinspirują