Uwaga! W chętne ręce oddamy 2 bilety na wydarzenie. Pytanie konkursowe pojawi się w newsletterze NM już w poniedziałek 13 października br. Zapisz się, jeśli jeszcze nie subskrybujesz: nowymarketing.pl/newsletter
Dlaczego warto
Digital OOH to dziś nie tylko dynamiczne formaty – to inteligentny, niestandardowy przekaz, emocje i realny wpływ na decyzje zakupowe. Nie przegap wydarzenia – jeśli interesują Cię działania na styku wartościowej komunikacji z klientem i najnowszych technologii.
Zobacz również
Co w agendzie
Agenda przygotowana przez Grupę Roboczą DOOH IAB Polska została podzielona na cztery bloki tematyczne, odzwierciedlające kluczowe dla realizacji kampanii obszary:
- Mierzalność i Dane
- Kontent i Kreatywność
- Technologie i Trendy
- Efektywność i Efektowność
W agendzie zobaczysz m.in.:
- „Złoty trunek i biały fartuch” regulacje prawne i zasady dobrej kreacji na różne ekrany Digital OOH, Magdalena Mussmann, Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Head of Offline non-TV Investment, Dentsu i Dorota Tymińska, CEO, ABi Media Holdings,
- Ile sekund potrzebujesz na zrobienie pierwszego wrażenia? A ile sekund masz? Jak wykorzystać każdą sekundę na dobry spot w DOOH, Aleksandra Derc, Członkini Zarządu , Warexpo, Ola Jasionowska, graficzka i ilustratorka i dr hab. Anna Światłowska, projektanktka i wykładowczyni, Muzeum Warszawy/Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych,
- Retargeting w realu. Jak synergia DOOH i mobile robi robotę dla retailu, Arkadiusz Gawlak, Dyrektor ds. klientów agencyjnych i wsparcia sprzedaży, AMS, Anna Rodzik, Director, Media & Connetions, Coca Cola Poland i Piotr Zagórski, CEO, RetargetingOOH.com,
- Kiedy puszka spada na miasto – jak połączyć digital, OOH i influencerów, by stworzyć miejskiego virala, Anna Hervada, Managing & Creative Director, Streetcom Poland i Katarzyna Walkowicz, Senior Brand Manager, Grupa Maspex,
- DO(OH) it in real time – zostań mistrzem RTM-u!, Magdalena Mussmann, Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Head of Offline non-TV Investment, Dentsu i Damian Rezner, Szef Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Dyrektor ds. operacyjnych/Członek Zarządu, Screen Network.
>>> Sprawdź pełny program konferencji IAB HowTo: Digital OOH
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]
Upoluj wejściówki
Uwaga! W chętne ręce oddamy 2 bilety na wydarzenie. Pytanie konkursowe pojawi się w newsletterze NM już w poniedziałek 13 października br. Zapisz się, jeśli jeszcze nie subskrybujesz: nowymarketing.pl/newsletter
Słuchaj podcastu NowyMarketing
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.