Upoluj bilet na IAB HowTo: Digital OOH [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Digital OOH [KONKURS]

W dobre ręce oddamy 2 bilety na wydarzenie. Sprawdź, jak i kiedy je upolować.

Sprawdzam

Upoluj bilet na IAB HowTo: Digital OOH [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Digital OOH [KONKURS]
Już 29 października w warszawskim Multikinie Złote Tarasy podczas IAB HowTo: Digital OOH eksperci przyjrzą się narzędziom, które rzeczywiście warto stosować, zajrzą za kulisy najciekawszych kreacji i prześledzą trendy i innowacje z Polski i ze świata. Sprawdź, jak upolować darmową wejściówkę.
O autorze
1 min czytania 2025-10-07

Uwaga! W chętne ręce oddamy 2 bilety na wydarzenie. Pytanie konkursowe pojawi się w newsletterze NM już w poniedziałek 13 października br. Zapisz się, jeśli jeszcze nie subskrybujesz: nowymarketing.pl/newsletter

Dlaczego warto

Digital OOH to dziś nie tylko dynamiczne formaty – to inteligentny, niestandardowy przekaz, emocje i realny wpływ na decyzje zakupowe. Nie przegap wydarzenia – jeśli interesują Cię działania na styku wartościowej komunikacji z klientem i najnowszych technologii.

Co w agendzie

Agenda przygotowana przez Grupę Roboczą DOOH IAB Polska została podzielona na cztery bloki tematyczne, odzwierciedlające kluczowe dla realizacji kampanii obszary:

  1. Mierzalność i Dane
  2. Kontent i Kreatywność
  3. Technologie i Trendy
  4. Efektywność i Efektowność

W agendzie zobaczysz m.in.:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • „Złoty trunek i biały fartuch” regulacje prawne i zasady dobrej kreacji na różne ekrany Digital OOH, Magdalena Mussmann, Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Head of Offline non-TV Investment, Dentsu i Dorota Tymińska, CEO, ABi Media Holdings,
  • Ile sekund potrzebujesz na zrobienie pierwszego wrażenia? A ile sekund masz? Jak wykorzystać każdą sekundę na dobry spot w DOOH, Aleksandra Derc, Członkini Zarządu , Warexpo, Ola Jasionowska, graficzka i ilustratorka i dr hab. Anna Światłowska, projektanktka i wykładowczyni, Muzeum Warszawy/Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych,
  • Retargeting w realu. Jak synergia DOOH i mobile robi robotę dla retailu, Arkadiusz Gawlak, Dyrektor ds. klientów agencyjnych i wsparcia sprzedaży, AMS, Anna Rodzik, Director, Media & Connetions, Coca Cola Poland i Piotr Zagórski, CEO, RetargetingOOH.com,
  • Kiedy puszka spada na miasto – jak połączyć digital, OOH i influencerów, by stworzyć miejskiego virala, Anna Hervada, Managing & Creative Director, Streetcom Poland i Katarzyna Walkowicz, Senior Brand Manager, Grupa Maspex,
  • DO(OH) it in real time – zostań mistrzem RTM-u!, Magdalena Mussmann, Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Head of Offline non-TV Investment, Dentsu i Damian Rezner, Szef Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Dyrektor ds. operacyjnych/Członek Zarządu, Screen Network.

>>> Sprawdź pełny program konferencji IAB HowTo: Digital OOH

Upoluj wejściówki

Uwaga! W chętne ręce oddamy 2 bilety na wydarzenie. Pytanie konkursowe pojawi się w newsletterze NM już w poniedziałek 13 października br. Zapisz się, jeśli jeszcze nie subskrybujesz: nowymarketing.pl/newsletter

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Playbook #3: OOH