Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

4 sceny tematyczne, 50+ prelegentów z topowych tech marek świata – upoluj wejściówkę na konferencję o realnych wdrożeniach AI.

SZCZEGÓŁY

Upoluj bilet na konferencję AIBA 2025 [KONKURS]

konferencja AIBA konkurs wejsiowki
Szukasz nietuzinkowego wydarzenia z realnymi przykładami wdrażania rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji do biznesu? Chcesz poznać branżowe insighty od liderów świata technologii i nawiązać kontakty z ekspertami AI z całego świata? To wszystko znajdziesz na konferencji AIBA, która odbędzie się w Katowicach (i online) w dniach 08-10 października 2025 r.
O autorze
1 min czytania 2025-07-28

Konferencja AIBA powstała po to, aby budować mosty pomiędzy innowatorami i naukowcami tworzącymi rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji a biznesem wykorzystującym te innowacje w przedsiębiorstwach. W tym roku już po raz trzeci połączy globalny świat nauki i biznesu wokół praktycznych zastosowań sztucznej inteligencji.

Tematem przewodnim tegorocznej edycji będą najnowsze rozwiązania technologiczne, ale w podejściu skoncentrowanym na człowieku. Wydarzenie ma podkreślać, że AI jest tylko narzędziem, które nie działa bez czynnika ludzkiego. AIBA stanie się zatem przestrzenią do rozmów o odpowiedzialnym wdrażaniu AI, skalowaniu innowacyjnych firm oraz budowaniu relacji między badaczami a praktykami.

Dla kogo?

AIBA tworzona jest z myślą o przedsiębiorcach, którzy chcą wdrożyć rozwiązania oparte o AI do swojego biznesu. Na konferencję zapraszamy też product developerów, twórców rozwiązań opartych o AI, startupowców, founderów, przedstawicieli korporacji oraz pasjonatów najnowszych technologii.

Program konferencji

AIBA to 4 sceny z 4 ścieżkami tematycznymi (biznes, research & innovations, cloud & AI i akademicka), na której wystąpi około 50 prelegentów z topowych firm technologicznych na świecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na liście potwierdzonych osób znajdują się m.in.:

  • Rose Beverly z PayPal. Prowadzi badania UX, które sprawiają, że AI naprawdę słucha użytkowników. Tak powstają rozwiązania fintech z ludzką twarzą.
  • Brittany Body z YouTube Culture Lab. Bada doświadczenia tych, których algorytmy zbyt często pomijają. Jej praca to głos użytkowników spoza statystycznej bańki.
  • Stuart Winter Tear z Dataception Ltd. Doradza firmom jako CPO, jak zamieniać AI w realny produkt, który działa, sprzedaje się i nie szkodzi środowisku.
  • Max Peterschmidt z Microsoft. Bada globalny wpływ generatywnej AI. Zna fakty, nie tylko prognozy.

Szczegóły konferencji znajdziesz na stronie: aibaconference.com

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Upoluj wejściówki

Uwaga! Do rozdania mamy 2 bilety standardowe (on site ticket) na wydarzenie stacjonarne oraz 4 bilety online (online ticket) na konferencję. Aby wygrać wejściówkę, wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które pojawi się w newsletterze NM już 11 sierpnia br.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zapisz się, jeśli jeszcze nie subskrybujesz: nowymarketing.pl/newsletter

Nowy Marketing jest partnerem medialnym wydarzenia.