Konferencja AIBA powstała po to, aby budować mosty pomiędzy innowatorami i naukowcami tworzącymi rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji a biznesem wykorzystującym te innowacje w przedsiębiorstwach. W tym roku już po raz trzeci połączy globalny świat nauki i biznesu wokół praktycznych zastosowań sztucznej inteligencji.
Tematem przewodnim tegorocznej edycji będą najnowsze rozwiązania technologiczne, ale w podejściu skoncentrowanym na człowieku. Wydarzenie ma podkreślać, że AI jest tylko narzędziem, które nie działa bez czynnika ludzkiego. AIBA stanie się zatem przestrzenią do rozmów o odpowiedzialnym wdrażaniu AI, skalowaniu innowacyjnych firm oraz budowaniu relacji między badaczami a praktykami.
Zobacz również
Dla kogo?
AIBA tworzona jest z myślą o przedsiębiorcach, którzy chcą wdrożyć rozwiązania oparte o AI do swojego biznesu. Na konferencję zapraszamy też product developerów, twórców rozwiązań opartych o AI, startupowców, founderów, przedstawicieli korporacji oraz pasjonatów najnowszych technologii.
Program konferencji
AIBA to 4 sceny z 4 ścieżkami tematycznymi (biznes, research & innovations, cloud & AI i akademicka), na której wystąpi około 50 prelegentów z topowych firm technologicznych na świecie.
Na liście potwierdzonych osób znajdują się m.in.:
Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]
- Rose Beverly z PayPal. Prowadzi badania UX, które sprawiają, że AI naprawdę słucha użytkowników. Tak powstają rozwiązania fintech z ludzką twarzą.
- Brittany Body z YouTube Culture Lab. Bada doświadczenia tych, których algorytmy zbyt często pomijają. Jej praca to głos użytkowników spoza statystycznej bańki.
- Stuart Winter Tear z Dataception Ltd. Doradza firmom jako CPO, jak zamieniać AI w realny produkt, który działa, sprzedaje się i nie szkodzi środowisku.
- Max Peterschmidt z Microsoft. Bada globalny wpływ generatywnej AI. Zna fakty, nie tylko prognozy.
Szczegóły konferencji znajdziesz na stronie: aibaconference.com
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Upoluj wejściówki
Uwaga! Do rozdania mamy 2 bilety standardowe (on site ticket) na wydarzenie stacjonarne oraz 4 bilety online (online ticket) na konferencję. Aby wygrać wejściówkę, wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które pojawi się w newsletterze NM już 11 sierpnia br.
Zapisz się, jeśli jeszcze nie subskrybujesz: nowymarketing.pl/newsletter
Nowy Marketing jest partnerem medialnym wydarzenia.