Uwaga! Do rozdania mamy 2 wejściówki na wydarzenie. Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które pojawi się w naszym newsletterze już 5 maja b.r. Dołącz do grona subskrybentów.
Ninja Summit to pierwsza w Polsce konferencja dedykowana kobietom freelancerkom, które działają w świecie marketingu i social mediów, współpracując głównie z mikrofirmami i małymi markami. To wymagający segment rynku – budżety na działania promocyjne często nie przekraczają 1000 zł. Tworzenie skutecznych kampanii przy tak ograniczonych środkach wymaga kreatywności, sprytu i prawdziwie „ninjowych” umiejętności.
Dlatego właśnie Ninja Summit to wydarzenie, którego nie mogą przegapić marketerki i social media managerki – to przestrzeń wymiany wiedzy, doświadczeń i trików, które naprawdę działają.
Wydarzenie odbędzie się 10 maja w Warszawie w Browarach Warszawskich.
Organizatorką wydarzenia jest Marta Paplarczyk, mentorka social media managerów, freelancerka, która ma duże doświadczenie w pracy marketerki i social media managerki oraz freelancerki.
Dla kogo
Wydarzenie przeznaczone jest głównie dla:
- social media managerek freelancerek,
- marketerek freelancerek,
- właścicielek miniagencji social mediów,
- kobiet, które chcą pracować jako marketerki i social media managerki freelancerki.
Dlaczego warto
Podczas konferencji Ninja Summit odbędzie się 9 merytorycznych prelekcji liderek w swoich dziedzinach. Ekspertki łączą doświadczenie zawodowe z nowatorskim podejściem do marketingu, biznesu i nowych technologii. Współpracują z dużymi markami, ale również doskonale znają funkcjonowanie małych biznesów i ich codzienne trudności. Pracują także z dynamicznie rozwijającymi się firmami i instytucjami publicznymi.
W agendzie:
- Marta Paplaczyk „Klient mówi: „To nie działa”! 7 rzeczy do sprawdzenia zanim weźmiesz winę na siebie”
- Kasia Mistacoglu „Starategiczne ABC”
- Katarzyna Krzywicka „Prawo i AI”
- Beata Wierzchowska „Małe budżety duże oczekiwania – jak tworzyć skuteczne kampanie Meta Ads dla małych biznesów”
- Sara Solarek „Jak usprawnić pracę social media managera dzięki Canva.com?”
- Monika Groszyk „Zabezpieczenie, czyli jak nie stracić konta w social mediach w 5 minut”
- Doris Maklewska „Czy to jeszcze LinkedIn?”
- Natalia Dubiel „TikTok. Niewykorzystany potencjał marek – jak budować społeczność i zwiększyć sprzedaż?”.
Uwaga! Do rozdania mamy 2 wejściówki na wydarzenie. Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które pojawi się w naszym newsletterze już 5 maja b.r. Dołącz do grona subskrybentów.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.