Uwaga! Do rozdania mamy 3 papierowe egzemplarze książki „101 technik dla zarządzających”. Wystarczy odpowiedzieć na pytanie konkursowe, które pojawi się w newsletterze Nowego Marketingu już 10 maja.
O książce
„101 technik dla zarządzających” to pierwsza książka Bartosza Majewskiego i zarazem prawdziwe kompendium wiedzy dla menadżerów. Coś dla siebie na jej kartach znajdą zarówno początkujący, jak i doświadczeni pracownicy na stanowiskach zarządzających. Publikacja sygnowana przez wydawnictwo Casbeg została podzielona na cztery części:
Zobacz również
- Postawy
- Praktyki
- Narzędzia
- Sztuczki
W każdej z nich nie zabraknie przykładów z życia wziętych, a także komentarzy ekspertów, a przede wszystkim osób, które – tak samo jak potencjalni czytelnicy tej książki, mierzyli się z wyzwaniami związanymi z zarządzaniem. Jak twierdzi sam autor, Bartosz Majewski, to „książka o zarządzaniu od praktyka dla praktyków”.
Wygraj książkę, na której stronach autor zebrał wnioski pochodzące z rozmów z ponad 3 tys. menedżerów. Ten tytuł to obowiązkowa pozycja dla każdego, kto chciałby się rozwijać w obszarach związanych z zarządzaniem.
„101 technik dla zarządzających” dostępna jest do pobrania również bezpłatnie, w wersji PDF.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcie główne: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing