W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? W swojej najnowszej książce „Jak zbudować efektywny dział marketingu? Dowiedz się, dlaczego 80% szefów firm nie ufa szefom marketingu, i jak to zmienić” Piotr Golczyk, wykorzystując zdobyte doświadczenie, przybliża temat współczesnego marketingu i problemów, przed którymi obecnie on stoi.
Uwaga: z okazji premiery książki mamy dla Was do rozdania kilka jej egzemplarzy. Pytanie konkursowe pojawi się jutro w naszym newsletterze, do którego zapisać się możecie tutaj >. Bądźcie czujni!
Zobacz również
Zobacz grafikę w większym rozmiarze
NowyMarketing jest patronem medialnym książki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]