O pokoleniu Młodych mówi się często w kontekście wyolbrzymiania problemów psychicznych, narzekania, wygodnictwa, roszczeniowości. Jednak warto spojrzeć na nich jako tych, którzy potrafią mówić głośno o problemach, z którymi borykały się również starsze pokolenia. Młodzi już nie mają przyzwolenia na życie w stresie, pędzie, na nierówności, na nadgodziny i multitasking. Mają większe wymagania, ale czy to jest powód, by ich krytykować?
>>> Sprawdź Konferencję Młodzi Dorośli 2024.
Zobacz również
Na horyzoncie widać zmiany w definicji sukcesu, stosunku do technologii, wyidealizowanych ciał i życia. Młodzi starają się zrozumieć siebie i podążać za tym, czego naprawdę chcą, a nie tym co jest im narzucane. Chcą być słyszani i zauważani, czego wyraz dali w ostatnich wyborach tłumnie odwiedzają lokale wyborcze.
Podczas konferencji eksperci zastanowią się nad tym, co pomoże w odbudowie dobrostanu Młodych Dorosłych. Do tego konieczne jest rozpoczęcie dyskusji na ten temat w interdyscyplinarnym gronie ekspertów. Wystąpią:
- Franek Sterczewski
- Katarzyna Rozenfeld
- Olga Adamkiewicz
- Dagmara Adamiak
- Dariusz Maciołek / BNP PARIBAS
- Dominik Kuc / GROWSPACE
- Specjalistki / SEXED.PL
- Klaudia Leclerq / AMSR
- Katarzyna Krzywicka-Zdunek & Dorota Peretiatkowicz / @socjolozki.pl
- Michał Kot / IRCenter
Podczas konferencji, odtworzona zostanie krok po kroku Piramida Dobrostanu Młodych. Eksperci sprawdzą:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- czy ma ona silne podstawy, czy może jest niczym domek z kart,
- w których obszarach młodzi zgłaszają deficyty,
- w których mają wiele do powiedzenia,
- gdzie ich potrzeby rozmijają się z potrzebami otoczenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wydarzenie skierowane jest do profesjonalistów związanych ze wszystkimi obszarami marketingu i sprzedaży, menadżerów kategorii oraz wyższej kadry zarządzającej firm, organizacji, fundacji pozarządowych i mediów, która chce lepiej rozumieć młodych dorosłych.
Uwaga! Do rozdania mamy 2 wejściówki na wydarzenie. Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytania. Jedno z nich pojawi się w biuletynie, a drugie w naszym newsletterze już 19 kwietnia b.r.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.