Upoluj wejściówkę na Konferencję Młodzi Dorośli 2024 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na Konferencję Młodzi Dorośli 2024 [KONKURS]
Czy mamy do czynienia z kryzysem dobrostanu pokolenia Młodych Dorosłych? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą eksperci podczas Konferencji Młodzi Dorośli 2024, która odbędzie się już 20 maja w Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2024-04-04

O pokoleniu Młodych mówi się często w kontekście wyolbrzymiania problemów psychicznych, narzekania, wygodnictwa, roszczeniowości. Jednak warto spojrzeć na nich jako tych, którzy potrafią mówić głośno o problemach, z którymi borykały się również starsze pokolenia. Młodzi już nie mają przyzwolenia na życie w stresie, pędzie, na nierówności, na nadgodziny i multitasking. Mają większe wymagania, ale czy to jest powód, by ich krytykować? 

>>> Sprawdź Konferencję Młodzi Dorośli 2024.

Na horyzoncie widać zmiany w definicji sukcesu, stosunku do technologii, wyidealizowanych ciał i życia. Młodzi starają się zrozumieć siebie i podążać za tym, czego naprawdę chcą, a nie tym co jest im narzucane.  Chcą być słyszani i zauważani, czego wyraz dali w ostatnich wyborach tłumnie odwiedzają lokale wyborcze.

Podczas konferencji eksperci zastanowią się nad tym, co pomoże w odbudowie dobrostanu Młodych Dorosłych. Do tego konieczne jest rozpoczęcie dyskusji na ten temat w interdyscyplinarnym gronie ekspertów. Wystąpią:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Franek Sterczewski
  • Katarzyna Rozenfeld
  • Olga Adamkiewicz
  • Dagmara Adamiak
  • Dariusz Maciołek / BNP PARIBAS
  • Dominik Kuc / GROWSPACE
  • Specjalistki / SEXED.PL
  • Klaudia Leclerq / AMSR
  • Katarzyna Krzywicka-Zdunek & Dorota Peretiatkowicz / @socjolozki.pl 
  • Michał Kot / IRCenter

Podczas konferencji, odtworzona zostanie krok po kroku Piramida Dobrostanu Młodych. Eksperci sprawdzą:

  • czy ma ona silne podstawy, czy może jest niczym domek z kart,
  • w których obszarach młodzi zgłaszają deficyty,
  • w których mają wiele do powiedzenia,
  • gdzie ich potrzeby rozmijają się z potrzebami otoczenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wydarzenie skierowane jest do profesjonalistów związanych ze wszystkimi obszarami marketingu i sprzedaży, menadżerów kategorii oraz wyższej kadry zarządzającej firm, organizacji, fundacji pozarządowych i mediów, która chce lepiej rozumieć młodych dorosłych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Uwaga! Do rozdania mamy 2 wejściówki na wydarzenie. Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytania. Jedno z nich pojawi się w biuletynie, a drugie w naszym newsletterze już 19 kwietnia b.r.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Regulamin konkursu.