TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Uradowani uRATowani kontra drobni ciułacze

Ruszyła druga edycja internetowej kampanii promującej finansowanie z LUKAS Finanse. Za jej stworzenie odpowiada agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.
O autorze
1 min czytania 2013-01-23

Centrum akcji promocyjnej jest serwis www.uratowani.pl. Użytkownik odwiedzając stronę może poznać korzyści wynikające z oferty LUKAS Finanse. Serwis ułatwia również odnalezienie produktu i miejsca, w jakim zainteresowany chce go kupić. Za pomocą wyszukiwarki istnieje możliwość odnalezienia konkretnego sklepu lub punktu usługowego, znajdującego się najbliżej miejsca aktualnego pobytu.

W drugiej edycji akcji „uRATowani uradowani” każdy, kto skorzystał z finansowania LUKAS Finanse, może wygrać nowoczesny 9’’ tablet. Wystarczy tylko odpowiedzieć na proste pytanie: „Dlaczego według Ciebie warto być uRATowanym?”. Komisja konkursowa nagrodzi najbardziej oryginalne, ciekawe i dowcipne odpowiedzi. Konkurs ruszył na początku stycznia i potrwa do 15.02.2013 r.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Na potrzeby promocji media zakupił dom mediowy PanMedia Western, natomiast kreację przygotowała Agencja Kampania R. Komunikacja w tej akcji opiera się na materiałach BTL dostępnych w punktach sprzedaży partnerów LUKAS Finanse oraz w Internecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj