Uradowani uRATowani kontra drobni ciułacze

Ruszyła druga edycja internetowej kampanii promującej finansowanie z LUKAS Finanse. Za jej stworzenie odpowiada agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.
O autorze
1 min czytania 2013-01-23

Centrum akcji promocyjnej jest serwis www.uratowani.pl. Użytkownik odwiedzając stronę może poznać korzyści wynikające z oferty LUKAS Finanse. Serwis ułatwia również odnalezienie produktu i miejsca, w jakim zainteresowany chce go kupić. Za pomocą wyszukiwarki istnieje możliwość odnalezienia konkretnego sklepu lub punktu usługowego, znajdującego się najbliżej miejsca aktualnego pobytu.

W drugiej edycji akcji „uRATowani uradowani” każdy, kto skorzystał z finansowania LUKAS Finanse, może wygrać nowoczesny 9’’ tablet. Wystarczy tylko odpowiedzieć na proste pytanie: „Dlaczego według Ciebie warto być uRATowanym?”. Komisja konkursowa nagrodzi najbardziej oryginalne, ciekawe i dowcipne odpowiedzi. Konkurs ruszył na początku stycznia i potrwa do 15.02.2013 r.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Na potrzeby promocji media zakupił dom mediowy PanMedia Western, natomiast kreację przygotowała Agencja Kampania R. Komunikacja w tej akcji opiera się na materiałach BTL dostępnych w punktach sprzedaży partnerów LUKAS Finanse oraz w Internecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj