Agencja kreatywna More Bananas świętuje 6. urodziny. Tradycyjnie, ich najważniejszym przesłaniem będzie dzielenie się wiedzą. Strategie oraz ich egzekucja, a także nowości i trendy w digital marketingu to, w największym skrócie, tematy przewodnie tegorocznej konferencji urodzinowej, która odbędzie się w dniach 25-26 maja.
Podczas konferencji 25-26 maja przewidziano jedenaście prelekcji online. Przez cały czas będzie można zadawać prowadzącym pytania na czacie.
Zobacz również
- Daria Bokowy – Profesjonalna sesja fotograficzna bez… profesjonalnego fotografa?
- Anna Ledwoń-Blacha – Strategia w biznesie od A do Z. Dobre dobrego początki
- Piotr Siwiec – Jak zidentyfikować ścieżkę zakupową w Google Analytics i zbudować kampanię dostosowaną do zachowań Twoich klientów
- Wojtek Żywolt – Jak skutecznie prowadzić działania w social mediach
- Kinga Edwards – Opowieści o treści – frameworki i nieoczywiste formy contentu, które dowożą wyniki
- Joanna Karcz-Czajkowska – Nie wróżymy z fusów! Skąd brać dane do strategii?
- Jonasz Wiercioch – Jak imple…., co zrobić by strategia żyła?
- Bartek Ziemiański – Jak skutecznie prowadzić stronę firmową na LinkedIn?
- Zuzanna Ledworowska – Analityka Influencer Marketingu – jak dobierać Influ pod lejek sprzedażowy?
- Jacek Szczepan – Budowa nowej marki. Droga od pomysłu do egzekucji
- Kalina Tyrkiel/Barbara Adamska – Pisz po prostu: narzędzie nie tylko dla copywriterów.
Konferencja jest przeznaczona dla praktyków, właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu. Całe wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, a jego uczestnicy otrzymają 15 punktów recertyfikacyjnych. Wszyscy goście otrzymają nielimitowany dostęp do wideo oraz wszystkich materiałów, a także będą mogli wziąć udział w pokonferencyjnym networkingu.
Udział w konferencji to koszt 250 zł za jeden dzień i 400 zł za karnet na oba. Ekskluzywny pakiet ‘Banana’ kosztuje 500 zł i obejmuje:
- 4 premierowe e-booki autorstwa ekspertów More Bananas i zaproszonych gości,
- 30% rabatu na e-booki w sklepie More Bananas,
- 50% zniżki na kursy,
- 20% zniżki na szkolenia otwarte,
- 10% zniżki na wszystkie usługi agencji,
- rabaty od partnerów i klientów,
- dostęp do eksperckiej grupy marketingowej na Discordzie.
Partnerami Konferencji są: Crash Mondays, Kubota, Newspoint, EasyPartnering, Eventy i Prezenty, DevaGroup i semKRK, Onepress, SQN, Sprawny Marketing, User, Zooksy, DIMAQ/IAB, Wydawnictwo Znak.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Patronat medialny objęli: NowyMarketing, Marketing przy Kawie, Marketer+, Online Marketing, Crash Mondays, IAB Polska
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji znajduje się na stronie: morebananas.pl/urodziny-more-bananas