W czerwcu, lipcu i sierpniu będzie można wziąć udział w transmisji na żywo, podczas której prowadzące przybliżą aktualne trendy w urządzaniu wnętrz, odpowiedzą na indywidualne pytania oraz pomogą rozwiązać problemy związane z aranżacją.
Live’y to coraz popularniejsza forma komunikacji z konsumentem, pozwalająca na efektywne przekazywanie wiedzy. Dzięki interaktywności umożliwiają nawiązanie bliższej relacji z użytkownikami. Nic bowiem nie zastąpi spotkania, podczas którego można podjąć rozmowę na żywo, pytać, komentować. Jak potwierdzają badania, live’y na Facebooku są oglądane trzy razy dłużej i generują aż 10 razy więcej komentarzy, niż zwykłe video. Warto dodać, że globalna społeczność na Facebooku przekroczyła już ilość 2 mld użytkowników. Biorąc pod uwagę powyższe czynniki, marka Dekoral zdecydowała się na to narzędzie jako formę reklamową promującą swoje 20 urodziny.
Zobacz również
Marka Dekoral doradza wspólnie z ekspertem
Aby pomóc w wyborze kolorów oraz doradzić, co będzie pasowało do wnętrza, marka Dekoral zaprosiła do udziału w live ekspertki Joannę Real-Studzińską i Beatę Kwiatkowską, autorki popularnego bloga wnętrzarskiego Make Home Easier. Jakie tematy będą poruszane podczas live’u?
Chcielibyśmy podczas spotkania pokazać, jak łączyć kolory zgodnie z trendami, których barw unikać w małych wnętrzach, a które właśnie wprowadzać, aby powiększyć małą przestrzeń. Projektantki opowiedzą o nowej urodzinowej palecie kolorów marki Dekoral. Z jednej strony mamy w niej barwy wyraziste, tajemnicze, jak kolor roku marki Dekoral Czarny Płomień, mieszankę czerni i indygo, z drugiej, romantyczne, jasne pastele, jak Himalajski Cukier czy Słodka Łza. Wyjątkowym kolorem jest Wyróżniony Róż, który trafił do palety, jako kolor wybrany przez naszych konsumentów. Wspólnie z kolorem roku, Czarnym Płomieniem tworzy niezapomniany duet, nadający wnętrzu intrygujący i zmysłowy charakter – Aldona Słapa-Nowacka, Brand Manager marki Dekoral.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Live’y będą miały charakter interaktywny. Po prezentacji każdy będzie mógł zadać pytania. Video będzie archiwizowane w historii FB, co umożliwi powrót do niego w dowolnym czasie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing