TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Urodzinowy LIVE na temat wnętrz z marką Dekoral

Marka Dekoral w swojej komunikacji urodzinowej postawiła na autentyczność i bezpośredni kontakt z konsumentem. Z okazji 20 urodzin organizuje na swoim facebookowym fanpage’u live’y z Joanną Real-Studzińską i Beatą Kwiatkowską.
O autorze
1 min czytania 2018-06-20

W czerwcu, lipcu i sierpniu będzie można wziąć udział w transmisji na żywo, podczas której prowadzące przybliżą aktualne trendy w urządzaniu wnętrz, odpowiedzą na indywidualne pytania oraz pomogą rozwiązać problemy związane z aranżacją.

Live’y to coraz popularniejsza forma komunikacji z konsumentem, pozwalająca na efektywne przekazywanie wiedzy. Dzięki interaktywności umożliwiają nawiązanie bliższej relacji z użytkownikami. Nic bowiem nie zastąpi spotkania, podczas którego można podjąć rozmowę na żywo, pytać, komentować. Jak potwierdzają badania, live’y na Facebooku są oglądane trzy razy dłużej i generują aż 10 razy więcej komentarzy, niż zwykłe video. Warto dodać, że globalna społeczność na Facebooku przekroczyła już ilość 2 mld użytkowników. Biorąc pod uwagę powyższe czynniki, marka Dekoral zdecydowała się na to narzędzie jako formę reklamową promującą swoje 20 urodziny.

Marka Dekoral doradza wspólnie z ekspertem

Aby pomóc w wyborze kolorów oraz doradzić, co będzie pasowało do wnętrza, marka Dekoral zaprosiła do udziału w live ekspertki Joannę Real-Studzińską i Beatę Kwiatkowską, autorki popularnego bloga wnętrzarskiego Make Home Easier. Jakie tematy będą poruszane podczas live’u?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Chcielibyśmy podczas spotkania pokazać, jak łączyć kolory zgodnie z trendami, których barw unikać w małych wnętrzach, a które właśnie wprowadzać, aby powiększyć małą przestrzeń. Projektantki opowiedzą o nowej urodzinowej palecie kolorów marki Dekoral. Z jednej strony mamy w niej barwy wyraziste, tajemnicze, jak kolor roku marki Dekoral Czarny Płomień, mieszankę czerni i indygo, z drugiej, romantyczne, jasne pastele, jak Himalajski Cukier czy Słodka Łza. Wyjątkowym kolorem jest Wyróżniony Róż, który trafił do palety, jako kolor wybrany przez naszych konsumentów. Wspólnie z kolorem roku, Czarnym Płomieniem tworzy niezapomniany duet, nadający wnętrzu intrygujący i zmysłowy charakter – Aldona Słapa-Nowacka, Brand Manager marki Dekoral.

Live’y będą miały charakter interaktywny. Po prezentacji każdy będzie mógł zadać pytania. Video będzie archiwizowane w historii FB, co umożliwi powrót do niego w dowolnym czasie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się