Do zadań Urszuli Milkiewicz należą analiza rynku, pozyskiwanie nowych kontrahentów i partnerów oraz rozwijanie relacji z dotychczasowymi klientami. Raportuje bezpośrednio do Rafała Kupidury, CEO IF Nation Group.
Urszula Milkiewicz posiada 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami, rozwojem biznesu oraz obszarów z zakresu R&D. Współpracowała z wieloma markami przy projektach z zakresu, m.in. e-commerce, Internet of Things, innowacyjnych technologii przyszłości czy marketingu. Od 7 lat z powodzeniem wspiera przedsiębiorstwa w procesach pozyskiwania wsparcia z zakresu funduszy unijnych, od procesu tworzenia projektu, przez doradztwo biznesowe, szkolenia po koordynację, zarządzanie i strategię działań.
Zobacz również
Pracowała dla takich podmiotów, jak: Talkin Things, Politechnika Warszawska, Politechnika Rzeszowska, Mobee Dick , Polska Liga Piłki Siatkowej S.A., Canal+ Cyfrowy Sp.z o.o. , Canon Polska czy Olympus Polska.
Edukację zdobyła w Wyższej Szkole Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora oraz Wyższej Szkole Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]