Urszula Piętka wraca do agencji WebTalk

Urszula Piętka dołączyła do zespołu agencji interaktywnej WebTalk i objęła stanowisko Account Managera. Będzie odpowiadała za prowadzanie projektów dla Kia Motors Polska oraz OSHEE Polska.
O autorze
1 min czytania 2015-06-08

Poprzednio Urszula Piętka pracowała w agencji The Digitals, gdzie pełniła funkcję Account Managera, a wcześniej Social Media Managera.

Wraz z początkiem maja Urszula Piętka dołączyła do agencji WebTalk, gdzie na stanowisku Account Managera będzie zarządzała zespołem realizującym projekty dla Kia Motors Polska oraz OSHEE.

Z agencją WebTalk Urszula Piętka była związana już wcześniej. Przez dwa lata pracowała na stanowisku Junior Account Managera i realizowała projekty dla Kia Motors Polska, PKN ORLEN, Massive Design, AmerSport oraz Merrell. Projekt ORLEN Warsaw Marathon koordynowany przez zespół Urszuli Piętki został nagrodzony Gold Stevie Award w kategorii kampania social media 2013 r. Z kolei za konkurs „Najtrudniejszy quiz piłkarski” przygotowany dla Kia Motors, WebTalk otrzymał nominację do Golden Arrow 2014 oraz Bronze Stevie Award.

„Fakt, że Ula do nas wróciła potwierdza tylko, że WebTalk jest miejscem, w którym dobrze się pracuje, a rozwijając się i pozyskując nowych Klientów, nie zapominamy o tym, jak ważna jest dla nas atmosfera pracy i dobre relacje z pracownikami.” – mówi Michał Dunin, Dyrektor Zarządzający WebTalk.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Zdecydowałam się na powrót do WebTalk ze względu na interesujące projekty i wyzwania, z którymi chcę się zmierzyć. Jestem przekonana, że razem z moim zespołem uda nam się zrealizować wiele niestandardowych kampanii digitalowych oraz social media, które okażą się kolejnymi sukcesami.” – dodaje Urszula Piętka, Account Manager WebTalk.

Słuchaj podcastu NowyMarketing