Związana z rynkiem nieruchomości komercyjnych od 19 lat. Pracowała zarówno w centrum handlowym jak i w dziale zajmującym się zarządzaniem wszystkimi obiektami w portfolio METRO Properties.
W swojej karierze związanej z marketingiem miała wpływ na tworzenie wizerunku marki M1, jak również opracowywała strategie takich brandów jak Magnolia Park we Wrocławiu czy Centrum Handlowe Ster w Szczecinie. Do swoich największych projektów zalicza program telewizyjny Shopping Queen, którego dwa sezony obejrzało ponad 10 mln widzów oraz stworzoną w roku 2015 ogólnopolską ligę taneczną #M1Dancebattle. Wiele spośród zorganizowanych przez nią projektów zyskało uznanie w branży na rynku polskim jak i międzynarodowym.
Zobacz również
Urszula Porębska jest absolwentką Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach na wydziale Marketing i Zarządzanie, kierunek Zarządzanie.
Prywatnie uwielbia wspinaczkę, snowboard i podróże. Długie zimowe wieczory spędza tworząc wyszukane wzory biżuterii i rozwijając swoją największą pasję związaną z modą – szycie.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]