Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Usłysz, jak brzmi piwo w nowym spocie Okocim

Okocim rozpoczyna emisję nowego spotu w ramach platformy komunikacyjnej „Tu się warzy z zasadami”. Tym razem marka prezentuje świat dźwięków towarzyszący procesowi warzenia piwa.
O autorze
1 min czytania 2018-07-13

Bohaterem nowego spotu jest piwo i Paweł Zych, piwowar od 25 lat, który wprowadza widza w świat dźwięków rozbrzmiewających w browarze. Z warzeniem piwa wiąże się mnóstwo dźwięków, które doświadczonym piwowarom potrafią wiele powiedzieć.

Spot podkreśla wagę niuansów i detali mających wpływ na jakość piwa. Jest metaforą okocimskiej zasady wyznawanej przez założyciela Jana Goetza Okocimskiego – „Warzymy, nie produkujemy” – podkreślającej decydującą rolę wiedzy, doświadczenia i intuicji piwowarów w procesie warzenia piwa. Nowy spot wspiera flagowy wariant marki – Jasne Okocimskie. Lager ten warzony jest zgodnie ze sztuką piwowarską tylko z trzech składników – wody, słodu i chmielu. Wprawdzie taka metoda jest bardziej pracochłonna, ale dzięki temu piwo ma zdecydowanie bogatszy smak.

Zgodnie z założeniami marki Okocim, zdjęcia do spotu zostały zrealizowane w scenerii browaru Okocim. Za kreację reklamy odpowiada agencja reklamowa Upside. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Highnoon.pl, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa (należący do IPG Mediabrands). Spot będzie emitowany w głównych kanałach TV – TVP, TVN, Polsat, kanałach tematycznych oraz w internecie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj