Zrealizowany na najbardziej ruchliwych ulicach Warszawy film udźwiękowiony został dwutorowo – jedna ścieżka przedstawia zapis dźwięków generowanych przez niezliczone samochody, na drugiej hałas silników został zdjęty, ujawniając tym samym niespodziewane dźwięki, jakie moglibyśmy usłyszeć na ulicach naszych miast, gdyby jeździło po nich więcej samochodów elektrycznych. BMW namawia tym samym do wsłuchania się w potrzeby miasta i wypróbowania elektrycznego, zeroemisyjnego modelu BMW i3.
Film „Usłysz swoje miasto” jest częścią kampanii taktycznej modelu BMW i3, prowadzonej w mediach ogólnopolskich. Koncepcja kreatywna przewiduje dopasowanie haseł do kontekstu lokalizacji i ma za zadanie zwrócić uwagę na lokalny aspekt odpowiedzialności za nasze miasta.
Zobacz również
– BMW i3 idealnie wpisuje się w potrzeby mieszkańca miejskiej dżungli – człowieka dojrzałego społecznie, który dokonuje świadomych wyborów. Nasi klienci pragną żyć w zgodzie ze swoim otoczeniem. BMW i3 wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. To koncepcja mobilności, która wyznacza najnowsze światowe trendy i dowód na to, że odpowiedzialność i radość z jazdy mogą doskonale się uzupełniać. – komentuje Kacper Studencki, Brand and Customer Connection Manager, BMW Group Polska.
Za koncepcję kreatywną filmu, jak i całej kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan (Group One), media zaplanował do mediowy Initiative Media.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce