Ustronianka startuje z kampanią na VOD oraz na YouTubie

Ruszyła kolejna, dwuczęściowa kampania Ustronianki. Po majowo-czerwcowych działaniach, które obejmowały kampanię w prasie kobiecej oraz szeroko zakrojoną kampanię radiową obejmującą sponsoring faktów sportowych w RMF FM oraz RMF MAXX czas na działania on-line.
O autorze
1 min czytania 2019-07-18

W tym samym dniu ruszyły dwa kanały komunikacji z dwoma różnymi kreacjami. W platformie VOD – Player.pl, przy okazji emisji najpopularniejszych programów pojawi się 30-sekundowy spot promujący Naturalną Wodę Mineralną Ustronianka oraz zalecaną w codziennej diecie, funkcjonalną Ustroniankę z jodem. Hasło przewodnie? „Bo zdrowie jest najważniejsze!”. Spot podkreśla pozytywny wpływ picia wód Ustronianka, które dzięki optymalnemu składowi minerałów w naturalny sposób wspomagają codzienną pracę organizmu. Spoty w głównej mierze pojawiać się będą przy programach takich jak m.in. Fakty, Milionerzy, Masterchef, Masterchef junior, Projekt Lady, Na wspólnej, Co za tydzień, Diagnoza, Agent gwiazdy, Top model, Ameryka express, Klinika urody czy Kobieta na krańcu świata.

Kampania w platformie YouTube będzie się zaś opierać na reklamach display (widocznych poza oknem wyświetlana filmów) oraz nakładkach reklamowych (wyświetlanych w oknie filmu). Materiały te również będą promowały Naturalną Wodę Mineralną Ustronianka, a także wody funkcjonalne Ustronianka – z magnezem oraz jodem. Reklamowe działania w platformie YouTube skierowane będą głównie do użytkowników zainteresowanych treściami sportowymi i okołosportowymi. Jakie kreacje będzie można zobaczyć w kontekście reklam Ustronianki? Będą to banery reklamowe podkreślające oficjalne partnerstwo firmy oraz Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej i fakt, że Woda Ustronianka to jedyna Oficjalna Woda Reprezentacji Polski. Dodatkowo reklamy będą promować także wody funkcjonalne Ustronianka z jodem oraz magnezem.