W sobotę 18 lipca br. swój początek miała ponad miesięczna kampania radiowa, obejmująca m.in. sponsoring najpopularniejszych programów z ramówki RMF FM oraz RMF MAXX. RMF FM to stacja radiowa trafiająca do najszerszego grona Polaków, więc nie może dziwić, że Ustronianka po raz kolejny decyduje się na tę formę współpracy. Komunikaty odnosić będą się do wyjątkowego jubileuszu 40-lecia, jaki w tym roku obchodzi firma rodem z Ustronia oraz faktu współpracy z Polskim Związkiem Piłki nożnej, bo Ustronianka to przecież Oficjalna Woda Reprezentacji Polski w piłce nożnej właśnie.
Cztery dni później wystartują działania telewizyjne, czyli sponsoring najpopularniejszych programów emitowanych w stacjach głównych oraz tematycznych spod szyldu krajowych potentatów – TVP, Polsat oraz TVN. Tak jak i w przypadku działań radiowych, tak w telewizji firma uświetni swój jubileusz i podkreśli dumę ze wspierania Reprezentacji Polski.
Zobacz również
Całość dopełniona zostanie wzmożonym działaniami promocyjnymi w mediach społecznościowych, gdzie w większym wymiarze będzie można poznać Ustroniankę po odświeżeniu opakowań i wprowadzeniu nowości, które miały miejsce w pierwszym kwartale tego roku.