Ustrzel hat-tricka z królem – trwa letnia promocja piwa Królewskie

Lato dla kibiców Legii będzie pełne emocji, nie tylko ze względu na rozpoczynający się sezon piłkarski, ale też nową promocję piwa Królewskie. W trwającej od lipca loterii „Ustrzel hat-tricka z Królem” wygrać można jedno, dwa lub nawet trzy piwa oraz vouchery na zakupy w FanStore Legii Warszawa.
O autorze
1 min czytania 2018-08-20

Szaliki, koszulki, proporczyki albo flagi – każdy piłkarski fan ma swojej kolekcji pamiątki, które przechowuje przez lata i darzy wyjątkowym sentymentem. Przywołują one emocje, jakie można przeżywać tylko podczas wspólnego kibicowania ulubionej drużynie.

Każdy, kto weźmie udział w loterii ma szansę wygrać voucher o wartości 100, 200 lub 300 zł na zakupy w FanStore Legii Warszawa – lub jedno, dwa lub trzy piwa Królewskie Jasne Pełne. Informacje o nagrodzie znajdują się pod kapslem lub zawleczką promocyjnych butelek i puszek Królewskiego.

Dla piłkarskich kibiców nie ma rzeczy cenniejszych niż pamiątki związane z ich ulubioną drużyną. Dlatego w promocji marki Królewskie, która od 15 lat jest dumnym sponsorem stołecznego klubu, chcemy dać fanom Legii szansę na zbudowanie swojej własnej kolekcji pamiątek i wspomnień związanych z piłkarskimi emocjami – mówi Emilia Wróblewska, brand manager marki Królewskie w Grupie Żywiec. – To nasza kolejna inicjatywa z drużyną mistrza Polski. Cieszymy się, że dzięki temu partnerstwu możemy zaskakiwać naszych konsumentów i towarzyszyć im w przeżywaniu tak ważnych wydarzeń, jak mecze Legii – dodaje.

Promocja wystartowała z początkiem lipca i potrwa do końca listopada. Aktualna lista sklepów, w których można odbierać wygrane piwa oraz szczegółowe informacje na temat loterii znaleźć można na stronie www.krolewskie.pl. Na czas trwania loterii uruchomiona została też specjalna infolinia dostępna pod numerem 22 100 48 08.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Loterię „Ustrzel hat-tricka z Królem” koordynuje G3 Group. Za koncept i organizację produkcji filmów z udziałem Łukasza Jurkowskiego oraz działania PR dla marki Królewskie odpowiada agencja Roots. Realizacją video i postprodukcją zajęło się studio kreatywne Las Rąk. Działania w kanale digital oraz w social mediach prowadzi agencja TWIN .digital collective, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest.

Słuchaj podcastu NowyMarketing