Marka poprzez niesztampowe i zabawne działanie przełamuje komunikację, jaką w związku z ustawą antyterrorystyczną zakładającą obowiązkową rejestrację kart prepaid, prowadzą od kilku miesięcy operatorzy komórkowi w Polsce.
Pokazaliśmy, że nawet z ustawy nakładającej konieczność rejestracji numerów na kartę można zrobić coś ciekawego. Wszyscy operatorzy przypominali wprost o tym, że niezarejestrowane numery zostaną wyłączone, a dzięki rejestracji można otrzymać pakiety danych i darmowe minuty. Tymczasem Orange jako jedyny telekom opowiedział o tym w zabawny i intrygujący sposób. – Wojtek Żubr Boliński, copywriter w VML Poland
Zobacz również
Poznaj nowy banan LTE 4G:
Na potrzeby akcji agencja przygotowała landing page: www.uratujtelefon.pl, na którym w prosty sposób wyjaśnia, jak i gdzie dokonać rejestracji numeru na kartę.
Do kampanii zaangażowano digital influencerów, którzy w swoich materiałach wideo próbowali użyć banana do rozmowy telefonicznej:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Cyber Mariana
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Krzysztofa Gonciarza
Arlenę Witt
Wsparciem działań była kampania display oraz bieżąca komunikacja w kanałach social media marki.