Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Uwiecznij nieśmiertelne słowa – zachęca Puckie Hospicjum im. Ojca Pio

O autorze
2 min czytania 2023-03-02

Pamiętny cytat babci, życiowe powiedzenie taty, wyjątkowe przemyślenia innej bliskiej osoby – teraz mogą stać się hasłem motywacyjnym na plakacie, zakładce do książki lub być grafiką na profil w social mediach. Na stronie niesmiertelneslowa.pl można wygenerować taki cytat w bardzo prosty sposób. Strona jest elementem nowej kampanii zachęcającej do przekazywania 1,5% proc. podatku na rzecz Puckiego Hospicjum.

„Na świecie pewne są tylko śmierć i podatki” – ten słynny cytat Benjamina Franklina był jedną z inspiracji nowej kampanii Puckiego Hospicjum im. Ojca Pio, założonego przez ks. Jana Kaczkowskiego.

Puckie Hospicjum słynie z nieszablonowej komunikacji, więc nawiązując do tematów ostatecznych, zachęca Polaków do tworzenia oryginalnych, zapisanych na zawsze, cytatów swoich bliskich.

W tworzeniu strony niesmiertelneslowa.pl niezwykle pomocne były doświadczenia pracowników Hospicjum, a także pacjentów i ich bliskich. – Chcemy pokazać, że słowa naszych bliskich zostają z nami na zawsze, mimo że te osoby odchodzą, umierają. Często mówimy: „moja świętej pamięci babcia mawiała…”, „mój dziadek miał takie powiedzonko…”. Wspomnienia i pamięć o zmarłych pomagają przetrwać w żałobie i pogodzić się z odejściem bliskiej osoby – wyjaśnia Anna Jochim-Labuda, dyrektorka Puckiego Hospicjum.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pracownicy Hospicjum, na bazie swoich doświadczeń, podkreślają rolę rozmów, szczególnie w ostatnim momencie życia chorego. – Słowa zbliżają. Bliskość w odchodzeniu jest kluczowa, stąd rozmowy z chorym są bardzo ważne, zarówno dla pacjenta, jak i jego bliskich – wyjaśnia Anna Jochim-Labuda.

Na stronie www.niesmiertelneslowa.pl można w intuicyjny sposób wygenerować cytat bliskiej osoby do wydruku w formie plakatu, zakładki do książki lub grafiki do udostępnienia w swoich social mediach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Grafika nie jest przypadkowa – cytat jest zapisany stworzoną specjalnie na potrzeby tej kampanii czcionką Hospitium. – To opowieść o nieśmiertelności, jako stanie zawieszenia pomiędzy życiem a śmiercią […] Ważny wpływ na ostateczny kształt liter miał również proces erozji/zanikania liter na kamiennych tablicach. Często litery na nich są przetarte lub utraciły pierwotną formę – a jednocześnie nadal są czytelne i spełniają swoją komunikacyjną rolę. Dzięki takiemu zestawieniu otrzymaliśmy odświeżoną estetykę, która uzupełnia wizualnie ideę nieśmiertelnych cytatów – wyjaśnia Mateusz Machalski, autor czcionki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W kampanię promującą stronę niesmiertelneslowa.pl oraz przekazywanie 1,5% na rzecz Stowarzyszenia Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio zaangażował się, Piotr Trojan – aktor, który wcielił się w rolę Patryka Galewskiego w głośnym filmie „Johnny”. Kampanię uzupełniają spoty radiowe, oparte o wzruszające wspomnienia Pani Małgorzaty – żony Podopiecznego Puckiego Hospicjum, a także spot wideo stworzony w technice typografii kinetycznej.

Stowarzyszenie Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio można wesprzeć, przekazując 1,5% podatku. KRS: 0000231110