Hardmade to nowa marka piwa smakowego dla nowej generacji konsumentów. Hasło – YOU CAN BUT YOU DON’T HAVE TO jest zaproszeniem do świata marki, ale też nienachalną inspiracją do próbowania nowych rzeczy. Z Hardmade wolny czas – kiedy możesz wszystko, ale nie musisz nic – smakuje jeszcze lepiej. Na półkach znajdą się trzy warianty crushu piwa i smaków ice tea oraz mocno owocowych lemoniad od Kompanii Piwowarskiej.
Hardmade będzie dostępny w całej Polsce w trzech wariantach: Peach Ice Tea Crush, Raspberry Crush i Grapefruit Crush. Z jednej strony jest to zupełnie nowe i innowacyjne połączenie piwa ze smakiem ice tea i lemoniad, a z drugiej strony dobrze znane „evergreeny” – smaki malin, cytrusów i brzoskwiń są jednymi z najbardziej lubianych i popularnych. Efekt to niebanalne, smaczne i bardzo orzeźwiające kombinacje.
Zobacz również
Hardmade wyróżnia przesłanie – YOU CAN BUT YOU DON’T HAVE TO. Nieważne co wybierasz – festiwal, wyjście do knajpy czy spotkanie/orzeźwienie z przyjaciółmi na balkonie. Hardmade niczego nie narzuca, możesz spędzać czas w sposób, który sam wybierzesz, w zgodzie ze sobą.
– Hardmade powstał dla wszystkich, którzy cenią wolność, swobodę wyboru i niezależność. Takich osób, które chcą doświadczać nowych rzeczy, ale na własnych zasadach, w myśl hasła „You can but you don’t have to”. Hardmade wspiera takie podejście na każdym poziomie – mówi Anna Dzierżek, senior brand manager marki Hardmade w Kompanii Piwowarskiej.
Hardmade – w butelkach 400 ml z kapslem twist off – już od połowy marca zacznie się pojawiać w sklepach i lokalach gastronomicznych. Wejściu marki na rynek towarzyszyć będzie od II połowy kwietnia szeroko zakrojona, nowatorska kampania promocyjna. Oprócz spotu w TV zaplanowano działania w Internecie, szczególnie w mediach społecznościowych oraz współpracę z liderami opinii. W punktach sprzedaży pojawią się materiały POS, których wygląd będzie bardzo wyróżnialny na tle kategorii piwa. Dodatkowo planowane są także dedykowane aktywacje dla wybranych lokali.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za naming, strategię produktu, strategię komunikacji, działania PR i digital oraz koncepcję i nadzór kreatywny spotu odpowiada grupa kreatywna CUKIER. Produkcją reklamy zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Design opakowań i materiałów POSM to efekt współpracy z estońską agencją KOOR. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith Optimedia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing