Na pytania odpowiedziała Małgorzata Dolińska-Amrozik – Product Designer w SYZYGY Warsaw.
Sprawdź także pozostałe podsumowania roku 2023.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Jakie były wg Ciebie najciekawsze akcje i kampanie w Twojej branży?
Obszar UX/UI nieustannie zyskuje na popularności, co zaowocowało pojawieniem się wielu różnych trendów, inspiracji, czy nowych podejść. Skupienie na mikro interakcjach, typografii, wykorzystaniu gradientów w projektach widoczny w masowym dodawaniu przez młodych projektantów do portfolio UX person, and the list goes on…
Obserwowałam wszystko z ciekawością, chwilami z rezerwą, czasem z ekscytacją, ale prawdziwą przyjemnością dla mnie w tym roku jest powrót do podstaw i redefiniowanie dostępności. Wspaniale, że uczymy się i pokazujemy innym, że dostępne produkty cyfrowe nie muszą być nudne i już dawno zostawiliśmy za sobą jaskrawe podbijanie kontrastu.
Jakie wydarzenia i trendy najmocniej wpłynęły na Twój obszar?
Zdecydowanie otwarcie na inkluzywne projektowanie, co ja nazywam „nową dostępnością”. Bezpośrednio wpłynęło to na moją codzienną pracę oraz rzuciło nowe światło na procesy, w których jako designerzy jesteśmy osadzeni. Wierzę, że to początek wielkich zmian i napisania nowych zasad i procesów, które będą wspierały tworzenie prawdziwie inkluzywnych produktów. Wiele przed nami, ale to ogromnie interesujące i inspirujące. Mam nadzieję, że to nie będzie chwilowy zryw, a strategia na nadchodzące lata.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Jakie są Twoje najważniejsze plany/wyzwania/postanowienia na 2024 rok?
Rozwój jako product designerka z focusem na strategię produktową. Bardzo chciałabym, żeby biznes i UX działały naprawdę ramię w ramię, tak aby nie trzeba było nikogo przekonywać, dlaczego potrzebujemy siebie nawzajem. Poza tym ważne jest dla mnie także dalsze eksplorowanie branży lotniczej i turystycznej w kontekście jeszcze bardziej precyzyjnej i pomocnej personalizacji doświadczeń użytkowników.
Słuchaj podcastu NowyMarketing