Użytkownicy YouTube’a będą decydować o losach bohaterów filmów w portalu

Użytkownicy YouTube’a będą decydować o losach bohaterów filmów w portalu
YouTube przymierza się do wprowadzenia interaktywnych treści, w których to widzowie decydowaliby o losach bohaterów seriali czy filmów.
O autorze
1 min czytania 2019-04-11

Podobną opcję wprowadził Netflix do piątego sezonu swojego popularnego serialu „Black Mirror”. Wtedy widzowie mogli decydować o tym, co wydarzy się w kolejnym odcinku. Teraz nad takowym rozwiązaniem zastanawia się YouTube – aktualnie prowadzi rekrutację pracowników do zespołu, który byłby odpowiedzialny za interaktywne treści – podaje Bloomberg.

Widzowie więc mogliby sami wybierać różne wersje scenariusza i w efekcie decydować na przebieg akcji w filmach, serialach czy widowiskach dostępnych na YouTubie. Niestety na tę chwilę nie wiadomo dokładnie, kiedy nowe rozwiązanie zostałoby wprowadzone do platformy.

Jak poinformował Bloomberg, na czele zespołu odpowiedzialnego za interaktywne treści będzie stał Ben Relles, który w YouTubie pracuje już od ośmiu lat i ma na koncie wiele oryginalnych treści dla portalu.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

7-letni Ryan zajął pierwsze miejsce w zestawieniu Forbesa najlepiej zarabiających youtuberów 2018 roku. W tym okresie od 1 czerwca 2017 roku do 1 czerwca 2018 roku mały recenzent zabawek zarobił 22 mln dolarów.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Niedawno YouTube zaktualizował swoje zasady dotyczące publikowania niebezpiecznych i szkodliwych treści – filmy z wyzwaniami zachęcającymi do działań, które niosą ze sobą ryzyko poważnych obrażeń ciała, czy niebezpiecznymi żartami zostaną zablokowane.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się