Podobną opcję wprowadził Netflix do piątego sezonu swojego popularnego serialu „Black Mirror”. Wtedy widzowie mogli decydować o tym, co wydarzy się w kolejnym odcinku. Teraz nad takowym rozwiązaniem zastanawia się YouTube – aktualnie prowadzi rekrutację pracowników do zespołu, który byłby odpowiedzialny za interaktywne treści – podaje Bloomberg.
Widzowie więc mogliby sami wybierać różne wersje scenariusza i w efekcie decydować na przebieg akcji w filmach, serialach czy widowiskach dostępnych na YouTubie. Niestety na tę chwilę nie wiadomo dokładnie, kiedy nowe rozwiązanie zostałoby wprowadzone do platformy.
Zobacz również
Jak poinformował Bloomberg, na czele zespołu odpowiedzialnego za interaktywne treści będzie stał Ben Relles, który w YouTubie pracuje już od ośmiu lat i ma na koncie wiele oryginalnych treści dla portalu.
PS
7-letni Ryan zajął pierwsze miejsce w zestawieniu Forbesa najlepiej zarabiających youtuberów 2018 roku. W tym okresie od 1 czerwca 2017 roku do 1 czerwca 2018 roku mały recenzent zabawek zarobił 22 mln dolarów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Niedawno YouTube zaktualizował swoje zasady dotyczące publikowania niebezpiecznych i szkodliwych treści – filmy z wyzwaniami zachęcającymi do działań, które niosą ze sobą ryzyko poważnych obrażeń ciała, czy niebezpiecznymi żartami zostaną zablokowane.