Użytkownicy żappki celują w 3 mln zł na pomoc 16 szpitalom zakaźnym w całej Polsce

Już ponad 2,6 mln zł na wsparcie 16 regionalnych szpitali zakaźnych zebrano dzięki użytkownikom aplikacji żappka. W zainaugurowaną na początku kwietnia przez firmę Żabka Polska akcję włączyło się już ponad 217 tys. użytkowników.
O autorze
1 min czytania 2020-06-10

– Jesteśmy niezwykle dumni, że już niemal co dwunasty z blisko 3 mln użytkowników aplikacji żappka zdecydował się włączyć w naszą wspólną walkę z pandemią COVID-19. Akcję przekazywania żappsów przez użytkowników aplikacji przedłużyliśmy do końca czerwca, dzięki czemu jeszcze więcej naszych klientów będzie miało szansę dołożyć swoją cegiełkę i wesprzeć szpitale zakaźne. Cieszymy się, że mamy możliwość wykorzystywania technologii mobilnych także do celów charytatywnych. Pamiętajmy, że razem możemy więcej – podkreśla Tomasz Blicharski, wiceprezes Zarządu ds. Finansowych i Rozwoju w firmie Żabka Polska.

Dzięki zainicjowanej przez Żabkę akcji każdy z 16 szpitali zakaźnych otrzymał już 120 tys. zł. Do tej pory w inicjatywę włączyło się ponad 217 tys. klientów, korzystających z aplikacji mobilnej sieci. Ponad połowa ofiarowanych cegiełek miała wartość 100 żappsów, zaś co dziesiąta wartość 400 żappsów. 

Każdy użytkownik żappki może przekazać punkty ze swojej aplikacji w ramach pięciu przedziałów liczbowych. Każda kwota ofiarowana przez klienta, przed przekazaniem placówkom medycznym, zostaje dodatkowo podwojona przez sieć Żabka:

  • 50 żappsów użytkownika = 50 gr + 50 gr od Żabki = 1 zł przekazane na pomoc szpitalom;
  • 100 żappsów użytkownika = 1 zł +1 zł do Żabki = 2 zł przekazane na pomoc szpitalom;
  • 400 żappsów użytkownika = 5 zł + 5 zł od Żabki = 10 zł przekazane na pomoc szpitalom;
  • 1000 żappsów użytkownika = 12 zł + 12 zł od Żabki = 24 zł przekazane na pomoc szpitalom;
  • 4000 żappsów użytkownika = 50 zł+ 50 zł od Żabki = 100 zł przekazane na pomoc szpitalom.

Klienci, którzy posiadają punkty w aplikacji żappka, mogą przekazywać je na wsparcie walki z epidemią do końca czerwca, dowolną liczbę razy, aż do momentu ich wyczerpania. Aby pomóc, wystarczy zainstalować aplikację mobilną. Pierwsze żappsy użytkownik otrzymuje już na starcie, a kolejne punkty zbiera podczas każdych zakupów, po zeskanowaniu kodu ze swojej żappki. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aplikacja żappka dostępna jest bezpłatnie w sklepach Google Play oraz App Store. Wystarczy ją pobrać na swój smartfon, zarejestrować konto i cieszyć się z korzyści, jakie daje.

Przekazane do tej pory darowizny placówki medyczne w każdym województwie wykorzystują na zakup m.in.: kardiomonitorów, sprzętu medycznego do leczenia pacjentów z COVID-19, urządzeń do mierzenia temperatury, respiratorów, sprzętu do wspomagania wentylacji czy nowoczesnych urządzeń do dezynfekcji sprzętu medycznego, a także środków ochrony osobistej dla personelu, w tym maseczek, rękawic i kombinezonów niezbędnych w okresie pandemii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się