Valbon wraz z influencerami, w tym: Cammy, Olivka Blog, Mrs. Polka Dot, Minimalliving i mikroinfluencerami, inspiruje do poszukiwania nowych okazji spożycia serów pleśniowych. Celem współpracy z twórcami internetowymi i szerokozasięgowej kampanii online, która potrwa do końca maja, jest budowanie świadomości marki.
– W ostatnich latach Polacy bardzo zmienili swoje nawyki żywieniowe oraz sposób celebracji posiłków i spotkań. Zauważalna jest zmiana trendów kulinarnych, na które duży wpływ ma m.in. to, jak podróżujemy: podróżowanie kulinarne, częste wyjazdy typu citybreak itp. Z naszą komunikacją wychodzimy na wprost tym zmianom, proponując nowe sposoby podania i zastosowania naszych produktów. Kluczowe było dopasowanie mediów i pozycjonowanie naszych produktów, tak aby podnieść wartość komunikacji i trafić do grupy, zainteresowanej kulinarnymi eksploracjami – mówi Katarzyna Ciecieręga, kierownik marketingu marki Hochland.
Zobacz również
Kampanię dla Valbon (Hochland) jako one team realizują: dom mediowy Value Media, agencje SalesTube i Labcon, należące do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One.
Działania, które realizowane są przez Group One w obszarach: mediowym, digital, content i influencer marketingowych, obejmują kampanię wideo online na YouTubie, kanałach VOD i witrynach premium, działania paid social na kanałach na Facebooku i Instargamie marki Valbon, search i programmatic, w którym główną osią działań jest wideo. W ramach działań content marketingowych na wybranych serwisach kulinarnych benefity produktowe w kategorii serów pleśniowych wspierają treści redakcyjne.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing