Value Media i Labcon drugi rok z rzędu laureatami Young Creatives Cannes

Reprezentanci domu mediowego Value Media i agencji branded content Labcon drugi rok z rzędu zdobyli nagrodę główną w konkursie Young Creatives Cannes w kategorii media organizowanym przez Klub Twórców Reklamy.
O autorze
1 min czytania 2020-05-20

Zespół Senior Strategy Plannera Mateusza Garbarczyka i Senior Content & Influencer Specialist Klaudii Jamróz zwyciężył w kategorii “media” i wygrał tym samym eliminacje do międzynarodowego Young Lions Competition w Cannes. Finał wydarzenia odbędzie się w przyszłym roku. Prace uczestników były oceniane przez dyrektorów kreatywnych, strategów, reżyserów, designerów i fotografików. 

Young Creatives to całoroczny program skierowany do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej. To platforma wymiany doświadczeń, prezentacji młodych talentów z branży reklamowej i około reklamowej w Polsce i na świecie. Co roku we wszystkich wydarzeniach Young Creatives bierze udział ponad 1000 osób.

Konkursy dają możliwość zmierzenia się z prawdziwymi briefami klientów oraz oceną ekspertów z branży. Zeszłoroczny wygrany projekt przygotowany przez przedstawicieli Value Media i Labcon w ramach Young Creatives, doczekał się swojej realizacji we współpracy z Fundacją Podziel Się. Kampania NIE JEM została później doceniona kolejnymi nagrodami,  takimi jak Złoto MIXX Awards 2019 w kategorii public service, non profit campaign & CSR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj