z komunikatem dopasowanym do aktualnych potrzeb konsumenta. Nie zabraknie również inspirujących rozmów o przyszłości digitalu, a wszystko to w luźnej i przyjaznej atmosferze.
Spotkanie odbędzie się 10 marca, o godz. 9:00 w siedzibie Google Polska w Warszawie. Warsztaty poprowadzą eksperci z Value Media i DoubleClick. Uczestnictwo jest bezpłatne, zapisów można dokonywać na stronie: http://doubleclick.valuemedia.pl/
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]