– Spoty reklamowe będą emitowane w Radiu RMF MAXXX przez ponad trzy tygodnie, do 18 listopada br. Istotnym elementem aktywności marketingowej będzie także konkurs prowadzony na antenie tego radia, w którym słuchacze będą mogli wygrać atrakcyjną wycieczkę z Neckermannem i drobne upominki. Dodatkowo w serwisie www.rmfmaxxx.pl dostępna będzie specjalna, dedykowana konkursowi, podstrona – mówi Piotr Michalak, Senior Media Planner w domu mediowym Value Media.
Wsparciem kampanii radiowej będą działania online prowadzone w kilku kanałach: poprzez newslettery, kampanię w Google i na Facebooku. Powstała także reklama video, którą będzie można zobaczyć m.in. na Youtube. Reklamy oferty Neckermanna pojawią się także w prasie – m.in. w listopadowym wydaniu magazynu Podróże oraz dodatku do Gazety Wyborczej „Jedziemy na zimowe wakacje”.
Zobacz również
─ Poprzez aktywność reklamową chcemy pokazać różnorodność zimowej oferty i jej benefity. Zima z Neckermannem to zarówno wyjazdy narciarskie na najlepsze stoki Europy np. do Austrii czy Włoch, jak i bogata oferta wypoczynku w słonecznych regionach świata, takich jak np. Wyspy Kanaryjskie, Egipt, Maroko, Dominikana czy Meksyk– tłumaczy Rafał Grunwald, Dyrektor Marketingu w Neckermann Polska.
Kampania rozpoczęła się 27 października i potrwa do końca listopada. Za zaplanowanie działań i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Value Media.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]