Value Media, SalesTube, Labcon oraz Change Serviceplan realizują kampanie dla marek Hochland na Ukrainie

Group One realizuje działania promocyjne dla marek z portfolio Hochland na rynku ukraińskim. Za strategię, planowanie i zakup mediów w TV odpowiada agencja mediowa Value Media, kampanię digitalową prowadzi SalesTube, a social media obsługuje Labcon. Za produkcję spotu odpowiada Change Serviceplan.
O autorze
0 min czytania 2021-04-12

Z początkiem kwietnia wystartowała kampania promocyjna serków Almette na Ukrainie. Prowadzą ją w modelu House of Communication agencje Value Media, SalesTube i Labcon. To kolejne działania Group One dla Hochland na ukraińskim rynku. Od marca grupa wspiera komunikacyjnie produkty z linii serków kanapkowych i kremowych. Obsługa obejmuje planowanie i realizację kampanii w TV oraz digitalu: video, display i social media.

Działania są prowadzone przy wsparciu lokalnego oddziału Mediaplus Ukraina należącego do Serviceplan Group – partnera Group One.

Pierwsza odsłona kampanii potrwa do maja.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj