Value Media wygrał obsługę wszystkich spółek Grupy AXA w Polsce
Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg na kompleksową obsługę medialną wszystkich spółek należących do Grupy AXA w Polsce. Agencja będzie odpowiadać za prowadzenie kampanii we wszystkich mediach online i tym samym wspierać promocję marki oraz ubezpieczeń oferowanych przez AXA.
Zakres współpracy wychodzi poza standardową obsługę mediową i dotyczy także obszaru analityki oraz kreacji.
– Współpraca z jedną agencją obsługującą wszystkie nasze spółki daje nam pewność, że otrzymamy kompleksowe wsparcie dla naszej strategii w coraz większej mierze opartej o ofertę produktową i obsługę klientów w kanałach online. – komentuje Mariusz Skoczek, Dyrektor ds. Digital i E-commerce z AXA.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.