Firma Allianz Polska, obecna jest na polskim rynku od 1997 roku. W tym czasie stała się jednym z liderów rynku finansowo-ubezpieczeniowego, świadcząc usługi blisko 1,5 milionom klientów – osobom prywatnym oraz klientom korporacyjnym. W swojej ofercie ma szeroki wybór ubezpieczeń życiowych i majątkowych zarówno grupowych, jak i indywidualnych.
Przetarg, w którym zwyciężył dom mediowy Value Media, należący do Group One – największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce – dotyczył przygotowania strategii i zaplanowania zakupu mediów na potrzeby kampanii internetowych, których celem jest sprzedaż ubezpieczeń Allianz przez Internet i telefon. Działania będą prowadzone w internecie, z wykorzystaniem narzędzi marketingu efektywnościowego.
Zobacz również
„W wyniku przetargu wybraliśmy do współpracy partnera, którego oferta była najbardziej dopasowana do naszych potrzeb i spełniała nasze oczekiwania. Ważnym kryterium było także dla nas międzynarodowe doświadczenie domu mediowego, ponieważ zaplanowana współpraca obejmuje działania nie tylko na polskim rynku, ale także w innych krajach naszego regionu. Doceniliśmy także mocne kompetencje analityczne zespołu dedykowanego do obsługi Allianz” – mówi Marcin Warszewski, Dyrektor Zarządzający regionalnego zespołu ds. sprzedaży bezpośredniej Allianz.