VanLeif dla Starbucks na chłodno

Agencja wygrała przetarg na letnią kampanię promocyjną Starbucks.
O autorze
1 min czytania 2018-05-10

Wspólna platforma komunikacyjna „Weź to na chłodno” będzie wspierać komunikacyjnie ekspertyzę Starbucks w zimnych napojach kawowych, między innymi: macerowanym zimną wodą przez 20 godzin Cold Brew, a także Cold Brew Latte oraz innowacyjnym Cappuccino Freddo z pianą z zimnego mleka.

Platforma „Weź to na chłodno” to zachęta, by się na chwilę zrelaksować, zresetować, ostudzić emocje. Zimny kawowy napój to antidotum na gorączkę życia w mieście. Tego lata wizyta w Starbucks będzie synonimem ochłody, relaksu i pozytywnej energii.

Agencja tworzy content, który będzie wykorzystywany na 7 rynkach. Autorką zdjęć jest Kasia Będzińska – twórczyni popularnego profilu na Instagramie Minimaliving. Do współpracy zostaną zaproszeni także inni influencerzy, którzy pokażą swoją interpretację głównego hasła kampanii. Kampania wystartowała z początkiem maja i potrwa do końca września na kanałach marki w social mediach (Facebook, Instagram). Rynki, które biorą udział w kampanii to: Polska, Niemcy, Czechy, Rumunia, Węgry, Słowacja i Bułgaria.

VanLeif odpowiada za strategię, kreację i produkcję kontentu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj