Awanse i zmiany personalne w agencji to również reakcja na zachodzące zmiany na rynku specjalistów. Ci, poza kompetencjami kreatywnymi, powinni rozumieć nowe technologie i umieć stosować w praktyce narzędzia i techniki digital marketingu połączone z zaawansowaną analityką internetową, wspierające biznes i komunikację marek. W związku z tym krakowska agencja stworzyła nowe stanowisko – menadżer ds. zintegrowanego marketingu cyfrowego – które objęła Sylwia Woźniak, pełniąca wcześniej rolę specjalisty ds. marketingu oraz public relations. Z kolei Natalia Nowak, ze stanowiska specjalisty awansowała na starszego specjalistę ds. marketingu cyfrowego.
Działania Nowak i Woźniak będą ukierunkowane na rozwijanie kompetencji zespołu w zakresie holistycznego podejścia do marketingu marek ze szczególnym uwzględnieniem lead generation, SXO (Search Experience Optimization) oraz analityki w kanałach social media połączonych ze spójną kreatywną strategią komunikacyjną.