Veoli Botanica łączy siły z platformą Her Impact, by dodawać kobietom pewności siebie

Pewność siebie to coś, na co zasługuje każdy z nas. Niestety, często czujemy się ze sobą źle, na co wpływ ma w dużej mierze nasz wygląd. Jednak marka Veoli Botanica podkreśla, że kobiece piękno to coś więcej niż odbicie w lustrze.
O autorze
2 min czytania 2021-12-08

Wypryski, zaskórniki, przebarwienia po niedoskonałościach czy wiecznie przetłuszczone czoło potrafią negatywnie wpłynąć na naszą samoocenę. A tym samym sprawić, że przestajemy wierzyć w swoje umiejętności, możliwości. Przestajemy lubić siebie.

Z okazji premiery nowej linii do pielęgnacji cery z niedoskonałościami, marka Veoli Botanica postanowiła stworzyć hasła, którymi zachęca do dyskusji o akceptowaniu siebie niezależnie od tego, w jakim stanie jest nasza skóra. Trafiły one na plakaty rozwieszone w różnych miejscach w Warszawie, a także w kanałach społecznościowych marki. Pytanie A TY, LUBISZ SIEBIE? zachęca do refleksji, czy myślimy o sobie dobrze, czy traktujemy siebie, swoją skórę i ciało z należytym szacunkiem, czy wiemy, co w sobie lubimy. Z kolei zdanie NIE JESTEM TYLKO W ODBICIEM W LUSTRZE według Veoli Botanica powinno pojawiać się w naszej głowie za każdym razem, kiedy oglądamy swoją twarz i widzimy na niej pewne niedoskonałości. To nie one definiują nas jako osobę, bo z nimi czy bez nich, jesteśmy wartościowi i mamy prawo być pewni siebie.

Buduj swoją pewność siebie z Veoli Botanica i Her Impact

Marka Veoli Botanica, chcąc mieć realny wpływ na budowanie pewności siebie wśród kobiet, podjęła współpracę z platformą Her Impact, która obrała ten sam cel za swoje codzienne działania. Her Impact oferuje realne narzędzia rozwojowe dla kobiet na każdym stanowisku oraz pomaga Polkom przebijać się przez szklany sufit i osiągnąć sukces zawodowy. Swoim użytkowniczkom oferuje między innymi potężną bibliotekę wiedzy, pomoc w rozwoju własnych kompetencji, ogrom inspiracji, wymarzone oferty pracy i wsparcie wyjątkowej społeczności.

Z marką Veoli Botanica łączy nas wspólna grupa docelowa – świadome, nowoczesne i aktywne kobiety, które odważnie podążają za zmieniającym się światem. Wspólnie chcemy pomagać kobietom odzyskać pewność siebie, tak bardzo przydatną w kształtowaniu swojej wymarzonej ścieżki zawodowej! 
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach wspólnych działań, mających na celu odzyskanie i budowanie pewności siebie, pojawił się pomysł warsztatów, na których eksperci Veoli Botanica i Her Impact podzielą się swoim doświadczeniem i wiedzą. Poruszą m.in. kwestię problemów z cerą, które bardzo często mają wpływ na naszą samoocenę oraz na ocenę naszych umiejętności oraz aspiracji.

Zapisy na warsztaty będą odbywać się drogą elektroniczną, a biletem wstępu będzie opisanie swojej historii. Dzięki temu marka Veoli Botanica chce dotrzeć do tych kobiet, którym zdarzało się poczuć gorzej ze względu na niedoskonałości swojej skóry, przez co zwątpiły w swoje umiejętności i być może bały się postawić ważny krok na swojej zawodowej ścieżce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcja towarzysząca premierze linii do pielęgnacji cery z niedoskonałościami oraz podjęcie współpracy z Her Impact to początek długofalowych działań Veoli Botanica w temacie wspierania kobiet. Zachęcając do świadomej pielęgnacji, marka chce jednocześnie motywować do pielęgnowania swojego wewnętrznego piękna i zwiększać świadomość w zakresie samorozwoju i samoakceptacji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się