Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Viacom uruchamia w Polsce serwis SVOD Paramount Play

Polska jest pierwszym rynkiem Europy Środkowo-Wschodniej, na którym zostanie uruchomiony serwis Paramount Play. W ramach serwisu użytkownicy będą mieli dostęp do filmów Paramount Pictures oraz do szerokiej gamy programów MTV, Comedy Central, Nickelodeon i Nick Jr.
O autorze
1 min czytania 2018-10-09

Viacom International Media Networks ogłosił uruchomienie w Polsce Paramount Play, nowego serwisu SVOD. Polska jest pierwszym rynkiem Europy Środkowo-Wschodniej i drugim na świecie po Skandynawii, na którym pojawi się ta usługa.

Już w drugiej połowie października zostanie ona udostępniona abonentom PLAY NOW – serwisu należącego do Play, największego operatora telefonii komórkowej w Polsce, a także sieci Toya.

Oferta Paramount Play to szeroki wybór filmów ze studia Paramount Pictures, jak również najlepsze i najpopularniejsze programy MTV, Comedy Central, Nickelodeon i Nick Jr. Z pomocą serwisu polscy użytkownicy będą mogli cieszyć się również najpopularniejszymi produkcjami lokalnymi MTV Polska i Comedy Central Polska. W najbliższych tygodniach usługa Paramount Play pojawi się w ofercie kolejnych operatorów.

Użytkownicy Paramount Play otrzymają dostęp do wielu zarówno filmów, jak i polskich i zagranicznych programów rozrywkowych. Także dzięki Paramount Play najmłodsi widzowie uzyskają dostęp do swoich ulubionych bohaterów z przeróżnych programów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Użytkownicy Paramount Play od dnia uruchomienia serwisu otrzymają również dostęp do premierowych odcinków produkcji MTV Polska i Comedy Central Polska w zaledwie kilka chwil po ich premierze telewizyjnej. Dzięki temu zobaczą najnowsze odcinki dziesiątego sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” i drugiej edycji „Drunk History – Pół litra historii”. W ofercie Paramount Play znajdzie się także najnowszy sezon, cieszącego się ogromnym powodzeniem, programu „Ex na plaży Polska”, który od września br. jest emitowany na antenie MTV Polska.

W nadchodzących miesiącach oferta Paramount Play będzie się systematycznie powiększać.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Paramount Play to doskonałe uzupełnienie portfolio naszych produktów. Z jego pomocą nasi partnerzy istotnie wzbogacą paletę oferowanych przez nich usług. Nasz serwis zapewnia widzom szeroki wybór treści programowych, do których dostęp będą mieli w każdym miejscu i czasie oraz na każdym urządzeniu, zarówno przez dekoder operatorów kablowo-satelitarnych, jak i przez urządzenia mobilne wybranych sieci. Służąc jako rozwinięcie naszego tradycyjnego modelu biznesowego, Paramount Play umożliwi zwiększenie obecności Viacom w kolejnych segmentach rynku w Polsce. Wzmocni także naszą pozycję jako lidera pośród firm międzynarodowych z segmentu pay. Oferta Paramount Play zawiera setki hitów filmowych i programów telewizyjnych dla widzów w każdym wieku. Już w dniu jego uruchomienia, serwis będzie dostępny w Play i Toya, a w nadchodzących tygodniach Paramount Play znajdzie się w ofercie kolejnych operatorów. – powiedział Bartosz Witak, SVP, General Manager dla VIMN w regionie CEE & Izrael.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się