Victoria’s Secret uruchamia marketplace z markami tworzonymi przez kobiety

Victoria’s Secret uruchamia marketplace z markami tworzonymi przez kobiety
VS&Co-Lab to nowa sekcja na stronie internetowej Victoria’s Secret, która prezentuje ofertę firm modowych założonych lub prowadzonych głównie przez kobiety.
O autorze
1 min czytania 2022-05-30

fot. victoriassecret.com/us/co-lab

Victoria’s Secret, która w ostatnich latach przechodzi spore zmiany wizerunkowe, postawiła na rozszerzenie działalności na rynku e-commerce. Nowo powstały VS&Co-Lab to marketplace obejmujący 19 marek, z których 75% jest uruchomionych lub prowadzonych przez kobiety. Dzięki platformie wschodzące marki modowe i lifestyle’owe mają możliwość sprzedawania swoich produktów ze wsparciem Victoria’s Secret.

VS&Co-Lab wyrównuje szanse dla wyjątkowych marek, które przemawiają do współczesnego konsumenta – mówi Patti Cazzato, head of merchandising, Victoria’s Secret &Co.

Wśród „kobiecych brandów” znalazły się: For Love & Lemons – biznes odzieżowy i bieliźniany w 100% prowadzony przez kobiety, BFnye – marka strojów kąpielowych założona przez nigeryjsko-amerykańską projektantkę Buki Ade czy też Bluebella – marka bielizny założona przez Emily Bendell.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez For Love & Lemons (@forloveandlemons)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Obecnie VS&Co-Lab zrzesza kilkanaście marek, ale Victoria’s Secret informuje, że „zobowiązała się do dalszych inwestycji z udziałem mniejszościowym w różne marki, które oferują zróżnicowany obraz rynku i klienta”.

Victoria’s Secret niedawno nabyła mniejszościowy udział w dwóch prezentowanych markach: For Love & Lemons i Frankies Bikinis.

Widzimy istotny potencjał wzrostu dzięki partnerstwu z innowacyjnymi, odpowiednimi markami, które mogą pomóc nam rozszerzyć nasz zasięg na kategorie i segmenty konsumentów, w których byliśmy niedostatecznie reprezentowani – powiedział Martin Waters, CEO Victoria’s Secret & Co. 

PS
Victoria’s Secret ma pierwszego w historii maki ambasadora płci męskiej. Aktor Darren Barnet został wybrany do promowania nowej kolekcji ubrań gender free.