fot. victoriassecret.com/us/co-lab
Victoria’s Secret, która w ostatnich latach przechodzi spore zmiany wizerunkowe, postawiła na rozszerzenie działalności na rynku e-commerce. Nowo powstały VS&Co-Lab to marketplace obejmujący 19 marek, z których 75% jest uruchomionych lub prowadzonych przez kobiety. Dzięki platformie wschodzące marki modowe i lifestyle’owe mają możliwość sprzedawania swoich produktów ze wsparciem Victoria’s Secret.
Zobacz również
VS&Co-Lab wyrównuje szanse dla wyjątkowych marek, które przemawiają do współczesnego konsumenta – mówi Patti Cazzato, head of merchandising, Victoria’s Secret &Co.
Wśród „kobiecych brandów” znalazły się: For Love & Lemons – biznes odzieżowy i bieliźniany w 100% prowadzony przez kobiety, BFnye – marka strojów kąpielowych założona przez nigeryjsko-amerykańską projektantkę Buki Ade czy też Bluebella – marka bielizny założona przez Emily Bendell.
Wyświetl ten post na Instagramie
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Obecnie VS&Co-Lab zrzesza kilkanaście marek, ale Victoria’s Secret informuje, że „zobowiązała się do dalszych inwestycji z udziałem mniejszościowym w różne marki, które oferują zróżnicowany obraz rynku i klienta”.
Victoria’s Secret niedawno nabyła mniejszościowy udział w dwóch prezentowanych markach: For Love & Lemons i Frankies Bikinis.
Widzimy istotny potencjał wzrostu dzięki partnerstwu z innowacyjnymi, odpowiednimi markami, które mogą pomóc nam rozszerzyć nasz zasięg na kategorie i segmenty konsumentów, w których byliśmy niedostatecznie reprezentowani – powiedział Martin Waters, CEO Victoria’s Secret & Co.
PS
Victoria’s Secret ma pierwszego w historii maki ambasadora płci męskiej. Aktor Darren Barnet został wybrany do promowania nowej kolekcji ubrań gender free.