Vidverto jest uniwersalną platformą in-stream wideo umożliwiającą wydawcom natychmiastową monetyzację niewykorzystywanej wcześniej powierzchni w artykułach na stronie. Składa się ona z trzech części: odtwarzacza wideo zamieszczanego na stronie wydawcy, treści wideo oraz ekosystemu reklamowego. Wydawca zamieszcza na swojej stronie w treści artykułu odtwarzacz wideo, na którym wyświetlane są albo treści redakcyjne, albo te dostarczone przez Vidverto wraz z reklamami in-stream, a następnie czerpie zyski z emisji.
Wykorzystanie Vidverto na swojej stronie przynosi realne korzyści wydawcom, które są znacznie większe niż w przypadku reklam display. W 2020 roku witryny należące do ekosystemu firmy zarobiły 78% więcej z reklam wideo zamieszczonych w treści niż z tradycyjnych bannerów reklamowych.
Zobacz również
Wdrożenie Vidverto jest niezwykle proste. Wystarczy, że wydawca zarejestruje się na platformie, doda swoją stronę i otrzyma wygenerowany kod, który następnie wklei w kodzie HTML strony z artykułem. Technologia Vidverto wykorzystuje format, który automatycznie dostosowuje się do typu urządzenia, dzięki czemu wystarczy wkleić tylko jedną linijkę kodu. Zaimplementowanie narzędzia na stronie nie wpływa na jej spowolnienie, a dla odbiorcy sam odtwarzacz wygląda naturalnie w treści.
Korzyści dla wydawców z wykorzystania Vidverto
Vidverto zapewnia szereg korzyści wydawcom. Przede wszystkim mogą liczyć na natychmiastową monetyzację nie wykorzystywanej wcześniej powierzchni reklamowej poprzez emisję reklam wideo i możliwość czerpania zysków z reklam premium. Co ważne, Vidverto jest w pełni kompleksowym rozwiązaniem – w jego ramach wydawca otrzymuje odtwarzacz i zaplecze techniczne oraz content wideo, co jest niezwykle istotne w przypadku wydawców, którzy takowego sami nie tworzą; a także od razu dostaje gotowe, wysokiej jakości reklamy do emisji, dzięki czemu nie musi samemu szukać reklamodawców ani ustawiać i optymalizować kampanii.
Vidverto jest również idealnym rozwiązaniem dla wydawców prowadzących własny kanał na YouTubie. Za pomocą kilku kliknięć mogą oni zintegrować swój content wideo z odtwarzaczem na stronie, dzięki czemu będzie on bardziej natywny i przyczyni się do większego zaangażowania wśród odbiorców.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W ramach współpracy z platformą, wydawcy od początku otrzymują całodobowe wsparcie techniczne dotyczące narzędzia, a także mają dostęp do pełnych statystyk wyświetleń reklam i wideo w czasie rzeczywistym. Dzięki temu współpraca z Vidverto jest w pełni transparentna.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Vidverto dla każdego wydawcy
Dzięki Vidverto nie musisz być dużym wydawcą, żeby monetyzować treści wideo w obrębie swojej witryny. W ramach narzędzia otrzymasz dostęp zarówno do treści wideo, jak i gotowych reklam. Całym procesem od strony technicznej zajmuje się Vidverto, dzięki czemu jako wydawca możesz skupić się wyłącznie na czerpaniu zysków. Dlatego nie zwlekaj i wypróbuj to innowacyjne rozwiązanie już dziś! Więcej informacji na temat platformy znajdziesz na stronie vidverto.io.
Artykuł powstał we współpracy z Vidverto.