W ramach współpracy z marką Viki wzięła udział w lokalnej kampanii modelu butów Rider, którą można podziwiać na witrynach sklepów PUMA, na materiałach instore w sieci Sizeer oraz w digitalu. Dodatkowo artystka poszerzy grono ambasadorów PUMA Talents – projektu, poprzez który marka wspiera talenty muzyczne. Sesja powstała w Barcelonie, a za jej koncepcję kreatywną oraz produkcję odpowiada agencja high&. Autorem zdjęć jest Wiktor Malinowski. Materiał wideo przygotował Kacper Karaśkiewicz. Ilustracje na zdjęciach oraz materiałach video wykonała Marta Kacprzak.
Swoje pierwsze kroki w karierze muzycznej Viki stawiała podczas drugiej edycji programu The Voice Kids, w którym zajęła drugie miejsce. W 2019 roku awansowała do finału Konkursu Piosenki Eurowizji Junior. Zwycięstwo zapewnił jej utwór „Superhero”, w którym porusza temat ochrony środowiska. Piosenka ma już ponad 15 mln wyświetleń na YouTube. Dzięki niej otrzymała także trzy nominacje do Fryderyków 2020 oraz Nickelodeon Kids’ Choice Award.
Zobacz również
PUMA Rider to lifestyle’owa odsłona kultowego buta do biegania z lat 80. Do globalnej promocji tego modelu marka zaprosiła takie postaci jak PLK, YBN Cordae czy DeniLeigh.