Wszystkie inspirowane są przygotowaniami do wiosennych porządków, które zgodnie z przesłaniem Viledy mogą być łatwe, efektywne i komfortowe. Zintegrowane działania promocyjne w telewizji i Internecie wspierają trzy produkty marki. 8 stycznia wystartowała kampania najnowszej wersji mopa Ultramax, zaraz potem na ekranach pojawił się spot ściereczki nowej generacji od Viledy – Actifibre. Ostatnią gwiazdą TV od Viledy w pierwszym kwartale jest mop Easy Wring & Clean z ulubieńcem widzów – pieskiem Mopikiem. Spoty telewizyjne wszystkich trzech produktów były emitowane w największych stacjach ogólnopolskich, jak: TVN, Polsat, TVP i TVP 2. Działania reklamowe potrwają do 29 marca br.
Przekaz wspierają działania display, Social Media, PR oraz materiały POS. Dodatkowo produkty zadebiutowały 8 marca na dużym ekranie w filmie Kobieta sukcesu oraz w programie Nasz Nowy Dom.
Zobacz również